Auteur Topic: Ben een nieuweling  (gelezen 2924 keer)

Thomas

• Gast
Re:Ben een nieuweling
« Reactie #15 Gepost op: november 11, 2009, 18:05:01 pm »
Marian ik was niet boos hoor maar ik zit nog wel op school ga en heb wel tijd om er heen te kunnen gaan maar kweet niet of dat de moeite waard is als ik zo ook internet wijzer kan worden en sonic tnks voor de waarschuwing. Wil namelijk niet een beschermde diersoort thuis hebben tegen zijn zin en dan ook nog eens afgepakt moeten worden door de autoriteiten.

PS als ik soms dingen typ niet denken dat ik boos ben of boos reageer soms breng ik dingen verkeerd over dus nogmaals sry.

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #16 Gepost op: november 11, 2009, 18:39:50 pm »
mensen die ze wel kunnen houden showen er natuurlijk mee, van "kijk mij eens! "
en verkopen van een beschermde diersoort is trouwens verboden he.. maar goed. het zullen oplichters zijn die ze aanbieden hoor! trap er niet in!

weet je nog die ene advertentie op mp voor 250€ een hyacint  :seestars:

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #17 Gepost op: november 11, 2009, 18:51:03 pm »
geen probleem thomas!
ben je nu familie van denise of niet :)

aan typen kan je nu eenmaal geen klemtoon toevoegen.. dus iets met veel !!! is meerstal schreeuwend hihi

ja viv kan het me nog herinneren en volgens mij stond er toen een foto bij van een blauwe halsbandparkiet oid..

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #18 Gepost op: november 11, 2009, 19:29:38 pm »
gelukkig dat je het niet verkeerd opvat we proberen je alleen te helpe  ;) en met leze is het altijd een beetje moeilijk omdat iedereen het op zijn eigen manier leest. op marktplaats moet je heel goed oplette bij wie je koopt :CENS toevallig heb ik kyara bij een hele goeie fokker vandaan die echt gaat voor zijn vogels. hij heeft nog steeds contackt met me en geniet elke keer van de fotos die ik kyara stuur  :thumsup:zit je nog op school mag ik vrage hoe oud je bent?als je trouwens een gaai neemt moet je ook voor zijn toekomst zorge. ik ben 40 dus als het goed is overleven me gaaie mij en erven mijn kids ze. zoals het er nu uitziet gaan ze naar sherida die is nu 19jr en die roept al ze gaan naar mij. maar als ze niet in de familie kunne blijven om wat voor reden dan ook dan gaan ze naar de moderne papagaai ;)

Thomas

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: november 11, 2009, 20:07:51 pm »
Sonic ben geen fam van denise. Ik ben aramees niet armeens maar aramees (suryoyo) en ben 24 jaar zit op saxion hogeschool enschede. Hobby's zijn tennis en mijn vissen die ik nu heb 100 liter bak.

Thomas

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: november 11, 2009, 21:42:12 pm »
Is er trouwens iemand dicht in de buurt van enschede om een keer langs te komen kijken hoe zo'n beest werkelijk is thuis eens mee te genieten??

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #21 Gepost op: november 11, 2009, 23:33:25 pm »
ah ok.. nou nu weet ik alles!   ;)

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #22 Gepost op: november 12, 2009, 14:11:49 pm »
Citaat van Thomas
[[[Maar de vraag is waar en bij wie kan ik langs gaan en kijken hoe zo'n dier is en het gevoel krijgen ja dit is em, en zijn er ook eventuele cursussen als ik er een ga aanschaffen.]]]

Ik denk dat je Rotterdam een beetje ver vindt, maar ik heb diverse tamme gaaitjes, ara's, amazones, kaketoe en een aantal aratinga's.
Als ik jou was zou ik niet beginnen met een ara, en verdiep je eerst eens in wat karakters en wat bij je past.

Thomas

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: november 12, 2009, 18:35:06 pm »
In de buurt van Amsterdam mag ook want ik ga wel eens naar mijn zusje en nicht die studeren daar.

Bart

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: november 18, 2009, 09:57:54 am »
maar als je gaat studeren en je zit nog op school,
heb je dan wel genoeg tijd voor een gaai?
en vooral grotere papegaaien als grijsjes ara's enzovoort.
kunnen zichzelf dan gaan plukken als ze veel alleen zijn.