Auteur Topic: de jalouzie van djarno en prada  (gelezen 1289 keer)

Offline Marian

• Broedrijp
  • Geslacht: Vrouw
de jalouzie van djarno en prada
« Gepost op: december 04, 2009, 14:29:56 pm »
djarno en prada zijn toch zo jaloers dat ze mekaar plukke : :cry:     nou daar heb ik het volgende op gevonden  :CENS      huiskamer veranderd :seestars:
zodat de speelplaatsen naast mekaar staan van de grijsjes en kyara.en de speelplaats van de grijsjes voorzien van allemaal nieuw speelgoed.
de grijsjes eerst wat lekkers en uit de kooi dan pas kyara.als ik kyara heb gepapt krijge hun ook wat met die spuit en ze vinden het heerlijk.
wist niet dat djarno zo luid kan smekke  ;D volgens mij is het plukke wel minder geworden want ik zie het niet verergeren :CENS
de speelplaatsen nu zeg maar naar de bank toe.dus als we op de bank zitte worden de grijsjes er meer bij betrokke :CENS ;)kyara stond al naast de bank
omdat ie daar ook op speelt.de grijsjes stonde zeg maar achter de bank maar zitte savonds en overdag ook gezelli op schoot. maar als ze allemaal nu op de speelplaats zitte moet ik kyara wel in de gate houde dat ie niet op de speelplaats springt van de grijsjes de deugniet. kyara doet ze niks hoor maar djarno pikt het echt niet.
wordt echt helemaal bol en daarna dan vliegt ie op een verbaasde kyara af. en prada tja die heeft dan bijna een hartverzakking.maar als kyara gewoon op zijn eigen
speelplaats blijft zitten hebbe de grijsjes er geen last van. en ze spele en brabbelen er dan vrolijk op los :dance: :dance:    
« Laatst bewerkt op: december 04, 2009, 14:32:22 pm door Marian »

Offline tommy-z

• NOP Sponsor
  • Broedrijp
  • Geslacht: Man
  • japie en Bowy.
Re:de jalouzie van djarno en prada
« Reactie #1 Gepost op: december 04, 2009, 15:13:27 pm »
het lijkt me heel gezellig ,alles zo bij elkaar. :thumsup:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #2 Gepost op: december 04, 2009, 19:56:42 pm »
Jee, hopen dat het nu goed gaat met dat plukken en dat dit een goede oplossing was!!  ;)

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #3 Gepost op: december 04, 2009, 22:24:48 pm »
ja :duimvoorje:duime maar.goh ze gaan nu wel met zijn twee uit hun dakals ik met die pap aan komlijkt wel groot feest  ;D