heeft me vrindin een ara gekocht vier weke terug was toen 22 weken oud.werdt ziek en spuge vandaag zei gelijk naar de dierenarts en blijkt een zware longontsteking te hebben en er zijn fotos gemaakt en er zat lucht gasse noem maar op bj. nu denkt de da aan kds

maar voor verdere onderzoeke was ie te ziek en zwak dus heeft ie medicijne gekrege en antibiotica

nou lees ik dat het besmettelijk is en heb al een paar da gebeld de 1 z.egt wel maar alleen als ze bij mekaar zitte

de ander zegt nee is een genetische aandoening

en als ik het op het internet opzoekt heb ik bijna een hartverzakking

hoe groot zal dde kans zijn dat de mijne besmet zijn

heb tege me vrindin gezegt dat ik het zekere voor het onzekere neem en voorlopig ffe niet kom maar haar steun via de foon en msn hoe rot ik het ook vindt

de vogel is nooit hier geweest en kyara is 1x daar geweest maar niet in contakt met de ara geweest dat was toen ie er net 2 dage was

we zijn nu ruim 4 a 5 weke verder. volgende week als de vogel is aangesterkt dan gaat ie verdere onderzoeke doen afwachte maar

zo zielig hij is zo benauwd van die longontsteking pffffffffff die da zei ook tege me dat hij denkt dat ie dat maagje wel goed krijgt maar hij maakt zich erge zorge over die longontsteiking en geeft de vogel 50 procent kans op overleven

voel me nu wel een slechte vrindin nu ik haar niet kan steune om langs te kome maar durf echt gewoon niet

ze neemt me gelukkig niks kwalijk maar toch vrienden zijn er om mekaar te stuene en ik voel me daar nu behoorlijk in falen

bel haar we iedere keer en sms en msn met haar en duim natuurlijk mee voor haar.