Auteur Topic: grasparkiet gevonden  (gelezen 5117 keer)

Offline Speggel

• Broedrijp
  • Geslacht: Vrouw
  • Stimpy, Druif,
Re: grasparkiet gevonden
« Reactie #30 Gepost op: april 17, 2010, 23:13:44 pm »
dank je voor het aanbod,maar hij lijd er zo te zien en horen niet onder bij de anderen, als ik de kooi open vliegen de valkjes en princessen er uit en hij blijft lekker zitten, en gaat zijn eigen gangetje ;)
in het begin kwam hij er wel even uit, misschien dat dit binnenkort wel weer zal gebeuren, hij word verder niet geplaagd door zijn kooi genootschap :a036:

weg gaat ie niet, ik krijg van de week nog even een rekening van € 152,- binnen voor het testen en wormen gedoe, dus dan ga ik liever nog op zoek naar een maadje zeg maar ;)
niet dat het mij om het geld gaat, maar hij komt in zijn geheel niet ongelukkig over, als ik hem apart in een kooi zet zoals toen ik hem dus net had vond hij het prima, maar toen hij eenmaal bij de rest mocht en ik hem toch apart zette vloog hij gewoon terug nar de grote kooi :thumsup:
maar mocht jij ergens een getest popje weten?? ;)

Offline Nicky

• Super Parrot
  • Parakeet-Crazy
« Reactie #31 Gepost op: april 17, 2010, 23:18:17 pm »
Volledig getest wordt lastig, er worden wel ontlasting onderzoeken gedaan, maar een grasje zomaar op polyoma testen is niet haalbaar gezien ze voor rond de 10 euro verkocht worden.
Maar ik zei het maar voor het geval het echt niet mocht werken en je een goed huisje zocht. ;) Wil je hem houden prima.

Offline Speggel

• Broedrijp
  • Stimpy, Druif,
« Reactie #32 Gepost op: april 17, 2010, 23:46:53 pm »
dank je voor het aanbod :a036:
maar helaas kijken veel mensen inderdaad meer naar het aankoop bedrag dan naar evt. gevolgen.
stel dat hij wel iets zou hebben dan zouden er dus zomaar 9 andere vogels in de problemen zijn gekomen.
waarvan de duurste nog maar € 175,- heeft gekost X 2 ???

en helaas kijken veel mensen inderdaad meer naar een aankoop bedrag dan de kwaliteit van een levend dier, daar zal ik niets aan kunnen veranderen maar bij deze dan...
heeft iemand hier geteste grasjes...? ;)