Auteur Topic: schreeuw  (gelezen 1341 keer)

wilma59

• Gast
schreeuw
« Gepost op: april 14, 2010, 11:25:54 am »
hai allemaal ben nieuw hier mijn naam is wilma heb een grijze roodstaart bo vier katten  en twee honden, gaat prima allemaal het enigste probleem is dat bo niet veel buiten de kooi kan ivm met 1 van de honden maar das dus niet het grote probleem. bo heeft sinds een tijd een akelige schreeuw  die door merg en been gaat bo wappert dan erg met zijn vleugels ik heb al geprobeerd met een deken over de kooi maar dan gaat hij zij gewoon onder in de kooi zitten en begint dan echt te slijmen  een spuit wil ik niet gebruiken want dat is ook zijn douche, bo doet het vooral smorgens en s,avonds, en word er niet goed van, de enigste verandering is dat ik sinds kort een hulp in de huishouding heb en dan ben ik zelf niet thuis,  weet wel dat bo als hij haar ziet het niet echt leuk vind vliegt dan door de kooi, ben veel alleen met bo omdat mijn vriend chauffeur is en weinig thuis hier reageert bo normaal op wat moet ik doen  gr wilma

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: schreeuw
« Reactie #1 Gepost op: april 14, 2010, 12:21:12 pm »
Ik denk dat je (misschien  onbewust) een reactie geeft op die schreeuw.. Het advies is: totaal niet op reageren, want als je reageert krijgt hij er aandacht mee. Zelfs een deken over de kooi gooien is in mijn ogen al aanedacht geven door de schreeuw..  :)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #2 Gepost op: april 15, 2010, 22:28:37 pm »
heeft de hulp misschien wat gedaan naar bo toe dat hij daarop reageert  ???

wilma59

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: april 17, 2010, 10:16:40 am »
hai hai geen idee of de hulp wat heeft gedaan maar ben bang van wel omdat bo ook erg negatief op haar reageert :angry:  de bewuste doek helpt niet meer dus probeer bo dan zo veel mogelijk te negeren, bedank t voor jullie reactie,s