vindt het ook wel weer gezelli
en beloof dat ik de apen op zijn plek laat zitten 
De zomeravonden zijn alweer geplanned, hierop volgt de uitnodiging binnenkort.
Ook dit jaar zijn we als forum weer uitgenodigd. Wel hebben we dit jaar ipv TWEE kooien helaas maar EEN kooi bijelkaar weten te sparen. Ik heb vandaag van 1 van de 2 kooien het bordje zelf verwijderd

Ik wil jullie er wel op attenderen dat deze avonden alleen mogelijk zijn om naartoe te gaan als we kunnen sponsoren. Ook voor volgend jaar gaan we natuurlijk weer onze uiterste best doen om een kooi bijelkaar te krijgen, maar dat kan alleen als we met zijn allen minimaal 150 euro bijelkaar sponsoren.
Wij (George, Nicole, Loes en ik) zouden het zeer op prijs stellen als we dit met zijn allen weer voorelkaar gaan boxen.
De zomeravondwandelingen zijn zeer speciaal. De vriendenkring van de NOP die de wandelingen verzorgt, is al heel schappelijk dat al onze leden welkom zijn. Ook die leden die totaal niet mee doen aan de sponsoring. Ik zou de leden die niet meesponsoren maar wel meeprofiteren van de avondwandelingen, dan ook heel vriendelijk willen vragen dan al niet lief aankijken om er serieus over na te denken om ook mee te sponsoren. Je bent vrij in wat je wilt sponsoren, het zijn geen mega bedragen. Het gangbare is 12 euro. 1 eurootje per maand. Niets is verplicht, voor ons is die ene euro te verwaarlozen, maar de papegaaien in het park hebben het zo hard nodig.
Wie helpt ons mee om minimaal die laatste kooi te behouden? Of nog beter. Wie helpt er mee om de 2e kooi weer terug te krijgen?