Auteur Topic: Dagboek van Sloeber  (gelezen 1448 keer)

Offline spritetje

• Pas uitgevlogen
Dagboek van Sloeber
« Gepost op: april 18, 2010, 13:46:24 pm »
Na de dood van Notjes hebben we uitgekeken naar een nieuw kameraadje voor in huis,geen knuffelvogel maar eentje die tam is maar ook niet te aanhankelijk is,ivm onze zoon tim en de gezondheid van de vogel.Zo hebben we sloeber gevonden,lees hier meer over zijn reis  :thumsup: , aankomst en leven.
Na een hele namiddag rond gereden te hebben kwam ik deze kooi tegen,geen grote gaten voor drinkbakjes en geen ontsnappingsmogelijkheden,een ruime kooi met speeltjes en horizontale tralies.

Sloeber in zijn oude kooi  :-[

Sloeber in zijn eigenste Space Shuttle  :thumsup:

Eerste avond was hij erg lief,we koesterden even hoop dat hij zo zou blijven.

https://www.parkieten-land.nl/smf/index.php?topic=34384.new#new hier kunnen jullie reacties plaatsen
« Laatst bewerkt op: april 18, 2010, 13:48:16 pm door spritetje »

Offline spritetje

• Pas uitgevlogen
Re: Dagboek van Sloeber
« Reactie #1 Gepost op: april 18, 2010, 13:51:20 pm »
Zoek Sloeber

ff op het handje

den boom in zegt hij  ;D

Enne hier valt hij in zijn oude gewoonte bijten naar mensen die te dicht komen.

Zachte zitstok

Offline spritetje

• Pas uitgevlogen
« Reactie #2 Gepost op: april 19, 2010, 20:08:35 pm »
Gisteren zowaar in mijn broek geplast van het lachen  ;D .
Gisteren stonden mijn zoon tim en sloeber neus aan snavel hun eerste echte ontmoeting.

Sloeber is erg geinteresseerd in die kleine mens,en heeft ook al door dat deze vaak rondloopt met een koek,jammer genoeg was ik er vandaag niet vlug genoeg bij en heeft sloeber een stukje cake binnen.Nu weet hij dat tim vaak lekkers heeft en hij begint schooi gedrag te vertonen.

Nu is Tim wel bang van, sloeber als hij uit de kooi is,lachen als sloeber op mijn hoofd zit en wenen als hij op de zijne komt,hij ging gewoon aan mijn been van de schrik  ;D ;D kwam niet meer bij van het lachen door zijn reacties.Bekijk ff de foto's enne denk sloeber waarlijk een paleis heeft gekregen en Sloeber heeft vandaag Tim gebeten,ja Tim wij zeggen niet aan sloeber komen dusse wie niet horen wilt  :angry:

Offline spritetje

• Pas uitgevlogen
« Reactie #3 Gepost op: september 20, 2010, 07:49:32 am »
ff updaten,ik heb een slinger gemaakt voor sloeber,was een momentopname dus moest vlug gebeuren want sloeber kent mijn moves als ik de camera vast heb  :),niet op de rommel letten in zijn kooi,hij had alles omgegooid en met die apenoten is alles nog vuiler.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_profilepage&v=HLAGEHeRwSU