we hebben vandaag de adrenalinestoot van jewelste gehad

toni ,tuur en flipke waren buiten aan het spelen toen toni ineens opvloog(geschrokken van ik weet niet wat ) tuur hem volgde en flipke de grond op vloog ,tuur lande in de tuin
snel handelen , marc roepen, toni proberen te volgen en onderwijl tuur en flip van de grond halen
ik die 2 snel binnen gezet en langs de tuin van de buren naar achteren gelopen ,marc op de fiets de wijk in, ineens horen we een schreeuw van toni (oorverdovend) en niet te lokaliseren tussen de muren van garages en huizen

dan het geblaf van een hond (enervant)

goed kijken en ja daar zat hij in de tuin van de buren (5 huizen verder) neus aan neus(snavel) met een jachthond

,gelukkig is het een brave (wisten we eerst niet)
ik roepen op de eigenaars en bruno wou direkt over het poortje klimmen toen louis eraan kwam (op zijn duizendste gemakskes

)
bruno naar toni, toni naar mij ,ik weet niet wie van ons beiden het meest bibberde
eens terug thuis direkt de schaar erin gezet en hem en tuur nog korter gewiekt dan het al was , marc heeft niet graag tekort ivm het neerstorten, ik begrijp dat wel ,maar ik heb niet graag die adrenalinestoten
het was ff heel spannend zenne, maar gelukkig goede afloop