Dan heb je het maar zo,kom je daar toe en moet je beslissen op welke créme je hokt,het brede of het fijne hoofdje voor een popje te hebben en de lutino zou een man moeten zijn,maar ik laat ze sexen zodat ik dat zeker weet.Dan denk je zo....eigenlijk heb ik nog meer plaats in de kooi dan voor deze 2 en dan denk je oooh dat kleurtje hebbik ook nog niet en dat ook nog niet en dan denk je tja hoeveel geld hebbik mee

. OW genoeg om nog 2 uit te kiezen tja dan kies ik er nog een olijfgroene uit en mijn vriend de mauve

. Die van de vorige foto was al gereserveerd is een popje en de volle zus van de mauve dacht ik.

maar dat kleuurtje... nu ja ,ik heb foto's ze zijn 2,5 maand oud en nog niet zo stevig als een volwassen catharina en het belangrijkste is nu,dat ik ze in huis kunnen zetten hebben,maar daar niet zullen blijven staan maar naar een lichtere ruimte gaan in huis als deze geschilderd is

Il Casa Di Catharina

Geeltje

Crèmeke

Olijfje

Moof

Ik heb ook afgesproken met de kweker,dat als ik kweek hem altijd mag contacteren om jongen te ruilen,zo ook om andere kleuren te verwerven ennieuw bloed te hebben