Pepita en Alex zijn weggevlogen .

Tussen de 2 koppels Pepita met Alex en Juanita met Pepe was er altyd iets van kibbelen en elkaar wegjagen . Dit werd de laatste tyd steeds erger .
Vrijdag middag een laawaai en een scheldparty , niet te kort . Heb ze toen ffe apart gezet . Pepita en Alex in de slaapkamer waar ze allemaal slapen .
Laawaai ging door , hoor ik opeens het geluid veranderen , was opeens buiten en stierf weg . Achter het gordijn in de blinde hoek stond het schuifraam 3 cm open

Alsof ik door de grond ging .
Heb hier heel veel vleugelproblemen gehad . Slecht geknipt en zelfs veren eruit getrokken . ( daar kwam ik pas later achter )
Dus mijn prio was gezonde vlieg vogels en dat ging dus prima lukken . Alleen de kleine Pepe nog .
Eerst vliegen en de borstspieren en longen ontwikkelen , daarna zou ik ze goed wieken dat ze hier in de kamer konden vladderen . En omdat Alex nog bezig was met de jeugdveertjes
te verwisselen ( lekker bont koppie ) wou ik dat eerst afwachten

Ben er beroerd van . Ook Juanita en Pepe zijn van slag . Die hebben opeens alle rust en vrede ( maar wat voor prijs !!!) maar ze zitten wel de hele dag te luisteren naar de vogels buiten .
Ik heb goede hoop dat ze zijn meegenomen door een van die vele groepen vogels die hier in de buurt zitten . Dan lukt het wel denk ik .
groetjes Bert