zo mooie foto zeg met die 3 soorten allemaal erop.......
ziet er echt gaaf uit.
Maar ik dacht te zien dat dat een binnenvoliere is..Die van mij word een buitenvoliere met wel een schuilhok dat in een hoek is gebouwd en
alleen aan de voorkant open is. Kan een valkparkiet ook gewoon zonder verwarming!!??? Ik dacht van wel maar jullie weten vast meer!! En als ik
er 2 bij wil is het dan handig om een koppel te nemen of 2 van hetzelfde geslacht??
Volgende zomer wil ik ook broedhokken op gaan hangen, gaat dat wel dan met verschillende soorten bij elkaar?? de parkieten kunnen natuurlijk wel in de valkparkietbroedhokken maar andersom word denk ik een probleem. Of als ik nu alleen kleine hokken ophang? Dus niet ga broeden met de valken, kan dat ook?
En nog een laatste vraag!!!!!!!! de voliere is eind september begin oktober klaar, is het dan te laat om de evt. nieuwe valken erin te doen ?? kan ik beter wachten tot volgend voorjaar of zo??
Nou dat was het weer.
groeten MIP 
Het ligt helemaal aan jezelf wat voor geslachten je zou willen natuurlijk

Al wil jij graag baby valkjes dan een koppeltje nemen, of gewoon mannetje en vrouwtje, het word vanzelf wel wat. En al wil je geen jongen, gewoon kleinere nestblokken idd ophangen, denk dat het voor de valkjes zelf wel leuker is al hebben ze iemand van het tegen overgestelde geslacht

Je kan heel makkelijk bij grasjes met valkjes kweken hoor, zit hier ook gewoon bij elkaar en gaat prima!
Al wil je zo laat nog valkjes, moet je ze wel uit de buitenvoliere nemen, want als ze van binnen komen is het nu al te koud!
En ze kunnen ook goed onverwarmt hoor, ik heb wel een kacheltje maar dat hebben de kleintjes nodig

(gould enz)