Auteur Topic: Gezocht: kweker  (gelezen 1383 keer)

Elysia

• Gast
Gezocht: kweker
« Gepost op: september 10, 2010, 17:37:02 pm »
Hallo iedereen,

Weet niet of ik hier op de juiste plek ben...  :-[

Ik ben op zoek naar een nieuw parkietje om mijn groepje van 3 terug te vervolledigen, bij voorkeur een jong mannetje, liefst dominant bont-witbuik-hemelsblauw omdat ik dat zo mooi vind, maar uiteindelijk maakt de kleur niet zo uit, zolang het maar een gezond jong mannetje is!

Daarom ben ik op zoek naar een kweker in de omgeving van Hasselt in het Belgische Limburg, of in de buurt van Antwerpen, Schoten, Deurne, Merksem, Wijnegem, ...

Mijn parkietjes worden rotverwend, krijgen het beste voer dat ik voor hen kan vinden en mogen regelmatig vrij rondvliegen. Er is momenteel een onevenwicht van 2 vrouwtjes voor 1 mannetje, en ik zoek dan ook een nieuw kameraadje voor hen, en voor mijzelf, die ook een lang leven lang verwend wil worden!

Wie kan mij helpen?

Offline Binkieboertje

• Broedrijp
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gezocht: kweker
« Reactie #1 Gepost op: september 10, 2010, 19:34:15 pm »
Helaas ik niet! Ik heb er een heleboel, ook met geweldig leuke kleurtjes, maar woon in dord ;) Is beetje ver he!
veel succes met het verenigen van je kwartet :) ;)

Elysia

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: september 12, 2010, 01:05:59 am »
Voorlopig wel. Misschien krijg ik wel iemand overtuigd om mij een lift te geven, maar is nooit zeker. Hopelijk volgend jaar een eigen auto, dan sta ik aan je deur!  :)

Iemand anders in de buurt die me misschien kan helpen? Of adressen heeft waar ik terecht kan?

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: september 12, 2010, 11:07:10 am »
ik weet dat er in Mol 2 zitten, maar of je daarvoor wilt omrijden...

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #4 Gepost op: september 14, 2010, 15:56:28 pm »
kennis van mij heeft ook jongen zitten maar woont in west vlaanderen

er zitten echter wel wat kwkers  aan jouw kanten , je kan ze vinden op het beligisch forum

http://www.parkieten-papegaaien.be

Elysia

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: september 15, 2010, 00:10:29 am »
Dank je wel voor de link! Ik zal er zeker eens rondkijken, ik heb de indruk dat er wel redelijk wat mensen te vinden zijn!   :dance: