Weer eens een update vanuit hier.
Het gaat nog steeds zeer goed met de 4 jonge grijze. Aller eerst maar even jong nr 1. (sjaak) die doet het meer dan goed. Hij is nu 13 weken oud en deed bij 11 weken eigenlijk al geheel zelfstandig eten.
Vliegen is het probleem ook niet en dit doet hij dan ook maar al te graag. Daarnaast is het echt een knuffel kont en zit niets liever dan gewoon de hele dag bij je.
Op het moment ben ik druk bezig om zijn kooi klaar te krijgen. De panelen volgen van de week dus dan is zijn kooi in ieder geval gereed. Ook word al gewerkt aan een speelplaats waar hij zicht kan gaan uitleven.
Vandaag heeft hij zijn 2de douche gekregen en hier geniet hij zichtbaar van. Het is nog niet in volle glorie badderen maar dit zal met der tijd wel gaan komen. Ook heb ik sinds afgelopen donderdag een tuigje binnen zodat hij straks mee naar buiten kan. Een andere reden is dat ik hem niet wil knippen en misschien wel met hem wil gaan vliegen. Maar eerst maar eens zo leren vliegen en dergelijke meer.
Een foto mag niet ontbreken dus bij deze:

Met de 3 jongen van nest 2 gaat het ook prima. Deze zijn nu goed 5 a 6 weken oud. Een foto heb ik nog niet maar dit zal van de week gaan komen.
Het nest bij moeders bestaat sinds vandaag in ieder geval niet meer uit 3 maar uit 2. De reden hiervan is omdat ik er vandaag 1 mee naar binnen heb genomen om deze verder met de hand te voeren.
De overige 2 jongen zullen dus natuurbroed jongen worden.
Foto's van de jongen uit nest 2 volgen dus nog.