Zóoo erg!! M'n lutino valkje is een (half) uurtje geleden weggevlogen..
Boven heb ik al een paar weken 2 valkjes staan, een geparelde en een lutino... Ze waren er al 2 dagen niet uitgeweest dus vanochtend had ik de kooi opengezet en ze vlogen er meteen uit. Ik heb een kleine kamer met een deur naar het balkon. Ik was beneden in de keuken en mijn moeder was boven bezig.. Zij ging opruimen en dacht, ik neem dr kamer ook maar ff mee, dus ze zet de deur open, een kwartiertje later stoot ze dr hoofd tegen een papegaaienschommel en de valkjes schrikken, de lutino vloog zo de deur uit en de geparelde vloog naar een andere kamer waar ook de ramen helemaal open stonden, gelukkig kon ik het geparelde valkje snel pakken.
Het lutino'tje heb ik helemaal niet meer gezien buiten, m'n moeder zei dat ie in 1 grote vlucht zo weg vloog. Ik het geparelde valkje meteen gewiekt, en mee naar buiten gegaan zodat de lutino misschien op het geparelde valkje zou reageren.. Maar hij is waarschijnlijk al een eind weg..
Ik hoop dat ie zeker met dit weer heel snel gevonden word.. ik voel me zo rot! Het geparelde valkje mist hem (nog) niet maar ze waren wel vaker een daagje gescheiden...
Als iemand hem zou vinden zou ik ontzettend blij zijn!
Hij is trouwens niet erg tam, door z'n geparelde broertje stapte ie juist vanochtend weer op omdat die wel heel tam is...