Bedankt zover trouwens allemaal, voor het meedenken en de tips enzo.
Douchen zullen we idd een keer proberen. Ik denk met de plantenspuit, want omdat we hem niet vast kunnen houden en ook (nog) niet los kunnen laten, wordt onder de douche of kraan een beetje te lastig.
Ik heb trouwens net gehoord dat m'n schoonmoeder hem ook regelmatig met de plantenspuit natspuit. Eerst stofzuigen en daarna met de plantenspuit is daar altijd vaste prik.
Weer wat geleerd.
Los fruit en groente bieden we idd ook aan en pakt hij graag aan.
Het gegil van Janneke (ons meisje van 1,5) vind Rocky helemaal prachtig. Hij kan het zó goed nadoen dat ik bijna geen verschil hoor. Lollig.

Hij heeft wel wat speelgoed in z'n kooi. Een half gesloopte rubberen eend ... schijnt-ie normaal gesproken helemaal fantastisch te vinden. En een plastic rammelaar. Ook iets waar hij thuis graag mee speelt. En we hebben net in het bos een paar mooie, stevige takken meegenomen. Even één op maat maken en in z'n kooi vastmaken. Dan kan hij lekker klimmen en slopen. De tak staat nu aan de buitenkant tegen z'n kooi aan, dan kan hij er alvast een beetje aan wennen.
Net klaar met eten en Rocky ook een heel klein stukje kipfilet gegeven. Mjammie .... dat vond-ie echt superlekker.
Maaqr het is vast niet heel erg goed voor hem, dus we houden het bij dat kleine stukje.
Later meer ....