Lijkt me ook wel heel erg moeilijk hoor, om die weg te doen!
Je maakt ze toch heel lang mee elke dag, maar ja, dat is met elk dier zo he! Veel sterkte in ieder geval!!
Toen het tot me doordrong dat Britney (onze benaming) weg zou gaan, had ik het er echt even moeilijk mee omdat ik weet hoe ze doet als ze behoefte krijgt om te kakken. Opzich wel een voordeel vanwege uitlaten zolang je er geen misbruik van laat maken... Maar de laatste dagen rennen ze wat meer (langer) rond dan eerst en als ze dan wat moet doen (lang leve stenen vloeren!) laat ze zich niet horen. Dus heb er al wat meer vertrouwen in dat het met haar ook goed komt.
Het reutje (gaat Thor heten) blijft hier in de buurt, bij iemand die al bekend is met Staffords. Die heeft ook af en toe zijn zoontje op bezoek, dus dat moet gewoon een lief beest blijven. Hij is ook echt een schatje. Vandaag nog zat hij lekker naast me op de bank, half over mn benen, lekker te genieten van de rust die hij daar even had. En om op zn buik te laten aaien, gaat hij er wel even voor zitten hoor, haha

En ik hoop echt dat er niemand voor de bruine komt 

Als de andere 2 weg zijn, ga ik in haar meer moeite steken om zindelijk te krijgen enzo. Nu met zn 3-en kun je ze bij elkaar apart zetten, maar als ze alleen over blijft, ga ik dat echt niet doen. Die wordt gewoon onderdeel van het gezin als het aan mij ligt. Alleen moet ik accepteren dat voorlopig de advertentie voor haar toch blijft gelden... Ik weet de argumenten om het bij 2 honden te laten, dus wacht af tot er definitief gezegd wordt dat ze blijft.
Dat Frans zei dat als het niet ging lukken, de 'zwarte' zou blijven, was voornamelijk zo van: ALS er 1 van de 3 blijft, is zij het. Hij weet hoe ik er over denk, dus hij is degene die het laatste woord er over moet gaan zeggen.