Auteur Topic: Papa Mongo & Mama Landa  (gelezen 25431 keer)

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
Re: Amerikaanse Stafford pups
« Reactie #105 Gepost op: december 18, 2010, 20:26:20 pm »
:hart: :hart: Ahhh ........  :hart: :hart: wat liefffffffffff

Vooral die met het donkere oortje staat heel lief op de foto, lieve ogen. En ik denk dat die heel groot gaat worden, wat een poten zeg. :) En nu al die typische gespierdheid. :)

Ja, dat viel ons ook al op! Wat een spieren heeft hij al... Als er geschikte baasjes voor komen, ga ik er geen probleem mee hebben dat ze weg gaan, jammer natuurlijk wel. Ben alleen heel erg benieuwd hoe ze er over een jaar zullen bij lopen  :a036:

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #106 Gepost op: december 28, 2010, 21:07:00 pm »
Pups zijn er nog!

Advertentie vernieuwd

http://link.marktplaats.nl/408125576

Citaat
Mogen nu mee met nieuwe baasjes!!

Binnenshuis opgroeiend 3 pups: 2 teefjes en 1 reutje (laatste is gereserveerd)

Moeder is volbloed Amerikaanse Stafford
Vader is Amerikaanse Stafford x Hollandse Herder
Beide hier aanwezig

Geboren op 29 oktober. Zijn gechipt, ingeƫnt en ontwormd

1e foto: compleet nest
2e foto: witte teef
3e foto: bruin met witte teef

Extra foto's op te vragen via e-mail
Te bezichtigen in Balen, Belgiƫ (20minuten over de grens bij Valkenswaard - Bergeijk)

Offline Rianne

• Een trouwere vriend dan een dier zul je nooit vinden!!
  • Pas uitgevlogen
  • Collin en Rosy. Schattig, maar o zo gevaarlijk ;-)
« Reactie #107 Gepost op: december 28, 2010, 23:37:07 pm »
 :hart:

Offline BartenKo

• Eendags kuiken
« Reactie #108 Gepost op: december 28, 2010, 23:43:05 pm »
Wat een schatjes!  :hart:

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #109 Gepost op: december 28, 2010, 23:46:48 pm »
Dat zijn het ook echt! ze zijn ook zo heerlijk enthousiast als je bij ze in de gang komt en wanneer ze hier door de woonkamer mogen rondhollen! Geweldig om te zien :hart:

Offline BartenKo

• Eendags kuiken
« Reactie #110 Gepost op: december 28, 2010, 23:49:32 pm »
Heerlijk toch, onze hond kan dat allemaal niet die is blind en doof, heeft suikerziekte en is pas geopereerd doordat hij is overgereden, 14jaar oud nu, maar o zo'n schatje is het.  :-[

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #111 Gepost op: december 29, 2010, 13:46:18 pm »
Ze zijn echt geweldig Naomi!!  :thumsup:

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #112 Gepost op: januari 01, 2011, 21:32:56 pm »
Maandag wordt als het goed is t witte teefje opgehaald. Het reutje is ook al besproken... Dan alleen nog het bruine teefje over...

Jammer dat het tijd is om ze te laten vertrekken. T zijn zulke schatten! Alle 3 lekker enthousiast en komen met regelmaat even een portie aandacht halen als ze rond aan het hollen zijn. Dan is het tijdens het aanhalen rondkijken wat de rest doet en hup, weer spelen. Echt net kinderen dus, haha.

Offline Binkieboertje

• Broedrijp
« Reactie #113 Gepost op: januari 01, 2011, 21:34:45 pm »
Lijkt me ook wel heel erg moeilijk hoor, om die weg te doen! :( Je maakt ze toch heel lang mee elke dag, maar ja, dat is met elk dier zo he! Veel sterkte in ieder geval!! En ik hoop echt dat er niemand voor de bruine komt :whistling:

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #114 Gepost op: januari 01, 2011, 22:54:36 pm »
Lijkt me ook wel heel erg moeilijk hoor, om die weg te doen! :( Je maakt ze toch heel lang mee elke dag, maar ja, dat is met elk dier zo he! Veel sterkte in ieder geval!!

Toen het tot me doordrong dat Britney (onze benaming) weg zou gaan, had ik het er echt even moeilijk mee omdat ik weet hoe ze doet als ze behoefte krijgt om te kakken. Opzich wel een voordeel vanwege uitlaten zolang je er geen misbruik van laat maken... Maar de laatste dagen rennen ze wat meer (langer) rond dan eerst en als ze dan wat moet doen (lang leve stenen vloeren!) laat ze zich niet horen. Dus heb er al wat meer vertrouwen in dat het met haar ook goed komt.

Het reutje (gaat Thor heten) blijft hier in de buurt, bij iemand die al bekend is met Staffords. Die heeft ook af en toe zijn zoontje op bezoek, dus dat moet gewoon een lief beest blijven. Hij is ook echt een schatje. Vandaag nog zat hij lekker naast me op de bank, half over mn benen, lekker te genieten van de rust die hij daar even had. En om op zn buik te laten aaien, gaat hij er wel even voor zitten hoor, haha :)

En ik hoop echt dat er niemand voor de bruine komt :whistling:

:angel:

Als de andere 2 weg zijn, ga ik in haar meer moeite steken om zindelijk te krijgen enzo. Nu met zn 3-en kun je ze bij elkaar apart zetten, maar als ze alleen over blijft, ga ik dat echt niet doen. Die wordt gewoon onderdeel van het gezin als het aan mij ligt. Alleen moet ik accepteren dat voorlopig de advertentie voor haar toch blijft gelden... Ik weet de argumenten om het bij 2 honden te laten, dus wacht af tot er definitief gezegd wordt dat ze blijft.

Dat Frans zei dat als het niet ging lukken, de 'zwarte' zou blijven, was voornamelijk zo van: ALS er 1 van de 3 blijft, is zij het. Hij weet hoe ik er over denk, dus hij is degene die het laatste woord er over moet gaan zeggen.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #115 Gepost op: januari 01, 2011, 23:13:10 pm »
Moeilijk he als ze weggaan.. dat is altijd zo rot..  :( Maar je vergeet het ook best weer snel hoor als ze een goed huisje krijgen.. Ben benieuwd hoe het met de derde af gaat lopen. Drie grote honden is best veel hoor, heb er ook regelmatig drie in huis! ;)

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #116 Gepost op: januari 01, 2011, 23:22:06 pm »
Zodra t voorjaar er is,gaan ze ook weer naar buiten. t is nooit de bedoeling geweest ze helemaal binnen te houden. Alleen in de avond en snachts. Dan zou het wel te doen zyn.   
Ach ja,we zien wel hoe t loopt. Naar t asiel zal ze in ieder geval niet gaan.

Offline BartenKo

• Eendags kuiken
« Reactie #117 Gepost op: januari 01, 2011, 23:23:20 pm »
Zou hem echt nooit weg kunnen doen, snap ook niet dat er nog geen interesse voor is, wat een leukerd is het. :hart:

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #118 Gepost op: januari 01, 2011, 23:46:37 pm »
Dat snap ik ook niet echt, maar wij zien ook het karaktertje. De kleur en tekening is voor een stafford niet speciaal, misschien dat dat het is. En veel pups hebben een onweerstaanbaar koppie :hart:

Als we nog geen honden hadden, wist ik het met dit nest wel! Daar is veel mee te bereiken. Luisteren doen ze al redelijk goed. Als er een iets doet wat niet mag, is het: 'UH UH' en handen klappen en de juiste reageert er op. De donderstenen weten gewoon al wat niet mag...

Offline BartenKo

• Eendags kuiken
Re: Re: Amerikaanse Stafford pups
« Reactie #119 Gepost op: januari 02, 2011, 00:07:54 am »
Ja leuk is dat, maar je hebt wel gelijk alle puppys zijn zo lief, maar als ze ouder zijn zijn ze ook nog leuk, maar goed dat ze nu luisteren want als ze zo groot zijn en ze luisteren niet... haha, succes ermee!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk