Auteur Topic: Papa Mongo & Mama Landa  (gelezen 25453 keer)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
Re: Papa Mongo & Mama Landa
« Reactie #165 Gepost op: mei 31, 2011, 22:16:59 pm »
oei oei dat word een moeilijke beslissing , veel wijsheid meidje console

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #166 Gepost op: mei 31, 2011, 22:22:15 pm »
Dank je. Vind het serieus moeilijk...  :(  :cry: tegen Frans in gaan, proberen hem om te praten of accepteren en proberen een nieuw huisje voor haar te zoeken... Heb me al ingeschreven bij een forum voor baasjes met dove honden, maar mn account is nog niet geactiveerd...

Offline smie

• Broedrijp
« Reactie #167 Gepost op: mei 31, 2011, 22:37:27 pm »
De hond voel trillingen op de vloer en als ze dichtbij je is kan je met blazen haar straffen als het nodig is, een klant van mij heeft een dove maltezer haar geluk is dat de hond onzeker is en daaarom dicht bij haar blijf. De pup gaat de pupertijd in jammer dat ze die niet even uitzit hierna wordt het alleen maar makkelijker voor baas en hond. Suces met en adres zoeken ik zal ook voor je rondkijken  ;)

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #168 Gepost op: mei 31, 2011, 22:51:50 pm »
Weet heel goed waar zij moeite mee heeft aangezien we zelf ook zo'n druktemaker hebben, net een kind dat je 'nee' moet leren. Niet iedereen durft een stafford aan en haar bezoek begint er bang voor te worde... Haar baasje sukkelt ook met haar gezondheid, denk dat da allemaal meespeelt in haar besluit. Vind het zelf ook enorm jammer en denk dat je een superhond kunt krijge aan een dove hond. En daarnaast kan een stafford letterlijk haar leven geven voor haar huisgezin, enorm trouw dus, al zullen ze je altijd uitproberen, ook dominant dus.

Ben zelf niet bang voor de moeder, dus al helemaal niet van die kleine uk die al even hoog is als haar moeder en vorige week 21kg woog met haar 7 maandjes op deze wereld.

Zou ZO graag willen dat er mensen zijn die hier echt mee om kunnen gaan... denk het wel te kunnen, maar heb er 1tje tegen en daarnaast 3 andere schatten die ook graag hun portie aandacht krijgen als k thuis ben...

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #169 Gepost op: juni 01, 2011, 09:53:50 am »
Jee zeg, wat ontzettend jammer... 4 is ook wel errug veel he? Moeilijk, hopen dat er een ander huisje gevonden wordt!!

Offline Bobbie

• Aan de leg
« Reactie #170 Gepost op: juni 01, 2011, 10:30:44 am »
Ik zal het hier eens rondvertellen. Alleen errug kort dag want morgen ga ik met vakantie. Ik zeg het in ieder geval tegen mijn dochter (heeft zelf ook een stafford) en vraag dan wel of zij het door wil vertellen/vragen.

Sterkte ermee, Nel

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #171 Gepost op: juni 01, 2011, 15:49:47 pm »
Ik zal het hier eens rondvertellen. Alleen errug kort dag want morgen ga ik met vakantie. Ik zeg het in ieder geval tegen mijn dochter (heeft zelf ook een stafford) en vraag dan wel of zij het door wil vertellen/vragen.

Sterkte ermee, Nel

thnx!

Zit er al de hele dag mee in mn hoofd en kan het er niet uit zetten. Had bericht naar Frans gestuurd dat ik haar toch op wil halen, maar hij kwam weer met sterke argumenten om het niet te doen... Mn gevoel gaat hier echt zo sterk in tegen mn verstand he! Niet zoals de keuze om Dizzy te houden, totaal anders en veel moeilijker...

Offline Bobbie

• Aan de leg
« Reactie #172 Gepost op: juni 01, 2011, 18:16:07 pm »
 console

Ik heb mijn dochter ingeseind. De hondenwereld is voor haar veel groter dan voor mij. Ook heb ik haar de link van dit topic toegestuurd zodat ze het helemaal door kan lezen en de foto's kan zien.

Ze gaat rondvragen en als ze iemand weet zal ze hier een bericht plaatsen.

Succes, Nel

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #173 Gepost op: juni 01, 2011, 19:05:46 pm »
Toen ik naar huis belde dat ik gedaan was met werken, hebben we er nog over gesproken. In de auto zat ik gewoon de hele weg met tranen die over mn wangen rolden  :cry:

Als ik naar Dizzy kijk en voel hoeveel we daar van houden... dat wil ik ook voor haar zusje, dat ze een goed thuis krijgt bij iemand die met haar doofheid om kan gaan.

Thuis aangekomen hebben we er nog meer over gesproken en ik weet gewoon dat hij gelijk heeft en we onze aandacht en energie in ons eigen gezinnetje moeten steken. Onze 3 schatjes zijn ook dolgraag bij ons en zouden ook dolgraag die aandacht willen hebben die we er in zouden moeten steken om een dove hond op te leren. Een erg moeilijk besluit, maar als het ons thuis aangaat is dat hetgeen waar we voor moeten gaan.

Zal wel helpen waar ik kan om een nieuw huisje te vinden zolang ze maar niet in een asiel terecht hoeft te komen.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #174 Gepost op: juni 02, 2011, 09:09:32 am »
Ja Naomi, ik begrijp het goed.. maar je kunt ook echt niet bezig blijven. Die drie verdienen ook de aandacht en in Rafka gaat natuurlijk heel veel tijd zitten.. En vier is ook érg veel..  ;)

Nel, ik hoop dat er wat uit voortkomt!!

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #175 Gepost op: juni 02, 2011, 11:04:26 am »
Inderdaad loes, dat heb ik haar nu ook teruggestuurd. Dat het geen kwestie is van niet willen, maar niet kunnen vanwege de andere 3 die recht hebben op ie tijd en energie. Het is erg sneu en vervelend, maar ons gezinnetje gaat voor

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #176 Gepost op: juni 03, 2011, 14:27:12 pm »
Daarnet supergoed nieuws gehad!

Ze gaat Rafka houden!!!!!!!  :dance: :thumsup: Ze had iemand die haar zou op komen halen. Zelf had ze al afscheid genomen en liet haar vriend de rest afhandelen. Die persoon kwam niet, dus nog paar keer gebeld. Uiteindelijk was de boel afgeblazen en daar was ze toch wel ZO blij mee dat ze zich nu niet kan voorstellen dat ze haar echt weg heeft willen doen.

Ze gaat training nemen bij iemand die ervaring heeft met dove honden. Dus volgens mij gaat het toch nog helemaal goedkomen!

Ben daar toch wel ZO blij mee he!!  :dance:

Offline Bert

• Uit de jeugdrui
  • Geslacht: Man
  • los pajaros
« Reactie #177 Gepost op: juni 03, 2011, 15:27:32 pm »
Dat is goed nieuws . :thumsup:
Gaat het toch nog goed komen .

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot