Auteur Topic: Papa Mongo & Mama Landa  (gelezen 25440 keer)

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
Re: Papa Mongo & Mama Landa
« Reactie #180 Gepost op: juni 03, 2011, 22:51:52 pm »
Oooh, wat goed.. hopen dat ze niet weer gaat twijfelen..  :(

inderdaad, maar ga daar maar even niet van uit  :hot:

Ben gewoon blij dat de pup die wij 3 maanden hebben verzorgd, haar geluk brengt  :thumsup: zoals dat onze honden voor ons doen  :hart:

Offline Bobbie

• Aan de leg
« Reactie #181 Gepost op: juni 26, 2011, 20:07:01 pm »
 :thumsup: :thumsup: :thumsup: :thumsup:

Ben vandaag terug gekomen van vakantie en ben eerst eens gaan zoeken naar berichten over de dove pup. Geweldig dat ze er helemaal voor gaat nu.

:thumsup: :thumsup: :thumsup: :thumsup:

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #182 Gepost op: juni 27, 2011, 02:02:41 am »
Ik ben er ook nog steeds erg blij mee! Vooral omdat t zo'n klein nest was, ik voor alle 3 een speciaal plekje in mn hart heb en we zo gek zijn met (onze) honden, ben ik erg blij dat het uiteindelijk nog zo gelopen is en ze nog altijd goed zit. Zonder me zorgen te moeten maken hoe het bij een nieuw baasje gaat. Een paar keer van baasje wisselen in de eerste paar jaar is hartstikke slecht. Dus ben er gewoon blij mee!

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #183 Gepost op: juli 17, 2011, 18:16:00 pm »
vandaag bericht gehad dat Rafka nu 3 weken in het asiel in Alkmaar zit  :( Waar ik dus al bang voor was... Heb het asiel gemaild met uitleg dat ze bij ons vandaan komt en gevraagd of ze er echt vertrouwen in hebben dat ze een goed baasje zal vinden binnen fatsoenlijke tijd en of een verhuizing naar een ander asiel mogelijk is... Als dat laatste mogelijk is, zou ik haar natuurlijk hier willen hebben, woon er niet zo ver vandaan  :-[

Dus, mochten jullie iemand weten die het ziet zitten om haar op te vangen, dan zit ze in Alkmaar

Citaat
Beschrijving: Rafka is een DOVE hond die een baas zoekt die met gebarentaal de hond wil opvoeden , Rafka moet nog veel leren, is lief, speels, gaat goed met kinderen, al is ze wel onbesuist en springt ze tegen ze op, gaat goed met honden en katten. Heeft heel veel energie die ze kwijt moet kunnen. Rafka kan nog niet alleen thuis zijn omdat ze onzeker is als ze alleen gelaten wordt. Rafka zwemt graag.
Karakter: Lief, speels, onbesuist, energiek.
Plaatsingsvoorkeuren: Bij een geduldige baas met veel tijd die met gebarentaal de hond wil trainen en bij een andere sociale hond zodat ze een goed voorbeeld krijgt in de opvoeding.

Ze is ook erg sterk, is haar zusje ook, maar die kan ik houden en zo groot of sterk ben ik niet

Offline Bobbie

• Aan de leg
« Reactie #184 Gepost op: juli 17, 2011, 18:17:59 pm »
 :cry:

Ik ga weer rondvragen voor je  console

Offline Bobbie

• Aan de leg
« Reactie #185 Gepost op: juli 17, 2011, 18:23:38 pm »

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #186 Gepost op: juli 17, 2011, 18:45:37 pm »
wist niet of het een direkt link was...   :-[

Offline Bobbie

• Aan de leg
« Reactie #187 Gepost op: juli 17, 2011, 19:06:41 pm »
Als je wilt dat ik de link weghaal, dan  doe ik dat hoor.

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #188 Gepost op: juli 17, 2011, 20:09:27 pm »
nee, natuurlijk niet. Laten staan!

Offline Daisy

• Net geringd
« Reactie #189 Gepost op: juli 17, 2011, 21:54:46 pm »
lees net je hele topic..
Vindt het wel zielig voor Rafka en ook erg dat ze niet even heeft medegedeelt dat ze haar toch weg deed en dat je na 3 weken pas verneemt dat ze in het asiel zit..
Wie weet waa\r ze al had gezeten als ze al weg was uit het asiel :nailbiting:

Hoop dat ze een goed huisje gaat vinden.
Helaas willen mijn ouders geen hond (en is alkmaar een beetje ver) anders had ik dr wel op willen nemen
(heb ook wel wat ervaring met honden via mijn opleiding en wil altijd wat bij leren en weet hoe geweldig staffords zijn)
Maar helaas...hoop dat ze overgeplaatst kan worden zoat ze wat dichter bij jullie is en je eventueel mee kan helepn met het vinden van een juist en gemottiveerd adresje
 :-* :-* :-*

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #190 Gepost op: juli 17, 2011, 23:16:46 pm »
Jeeeeeetje... dit had ik nog niet gelezen! Wat erg! Ik hoop dat het goed komt console

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #191 Gepost op: juli 18, 2011, 11:11:31 am »
gek genoeg heb ik er toch redelijk vrede mee... had wel gewild dat ze dichterbij zat, maar liever ergens waar ze verzorgd wordt, dan ergens waar ze met tegenzin verzorgd wordt omdat ze haar niet aan kan. De advertentie vind ik ook heel goed, alleen dat ik bang ben dat ze daar zal blijven zitten... :(

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #192 Gepost op: juli 18, 2011, 11:14:16 am »
t is wel een prachtige foto  :hart:

Offline Bobbie

• Aan de leg
« Reactie #193 Gepost op: juli 18, 2011, 11:18:22 am »
't is dat wij geen hond meer nemen. Het zou wel een uitdaging zijn. Ons eerste hondje (niet doof) deed ook veel via mijn lichaamstaal. Daar kwam ik achter toen ik een keer mijn stem kwijt was. Het bleek dus dat ik bij elk commando een handgebaar deed, had ik zelf niet eens door. :)
Maar goed, dit poepie is echt doof dus moet zonder geluid deze commando's leren. Hoop dat ie in een gouden mandje terecht komt.

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #194 Gepost op: juli 18, 2011, 15:27:16 pm »
heb reactie terug van het asiel. Een beledigende reactie, maar ook vertrouwen gekregen dat ze daar goed zit. Ze heeft al een vriendje gemaakt met een argentijnse dog  :)

Beledigend omdat ze het vreemd vinden dat we niet hebben opgemerkt dat ze stokdoof was omdat dat toch zou moeten opvallen als je met puppies bezig bent... Nou, als een hond op handgeklap reageert en als het niet afgeleid is op trucjes om te testen ook reageert op stem en vingergeknip... dan hoef je toch niet aan te nemen dat die STOKdoof is?? Heb ook teruggestuurd dat ik er door beledigd ben, ze hebben geen idee hoe goed ze het hier hebben gehad en hoe we er mee bezig zijn geweest  :angry: