vandaag bericht gehad dat Rafka nu 3 weken in het asiel in Alkmaar zit

Waar ik dus al bang voor was... Heb het asiel gemaild met uitleg dat ze bij ons vandaan komt en gevraagd of ze er echt vertrouwen in hebben dat ze een goed baasje zal vinden binnen fatsoenlijke tijd en of een verhuizing naar een ander asiel mogelijk is... Als dat laatste mogelijk is, zou ik haar natuurlijk hier willen hebben, woon er niet zo ver vandaan

Dus, mochten jullie iemand weten die het ziet zitten om haar op te vangen, dan zit ze in Alkmaar
Beschrijving: Rafka is een DOVE hond die een baas zoekt die met gebarentaal de hond wil opvoeden , Rafka moet nog veel leren, is lief, speels, gaat goed met kinderen, al is ze wel onbesuist en springt ze tegen ze op, gaat goed met honden en katten. Heeft heel veel energie die ze kwijt moet kunnen. Rafka kan nog niet alleen thuis zijn omdat ze onzeker is als ze alleen gelaten wordt. Rafka zwemt graag.
Karakter: Lief, speels, onbesuist, energiek.
Plaatsingsvoorkeuren: Bij een geduldige baas met veel tijd die met gebarentaal de hond wil trainen en bij een andere sociale hond zodat ze een goed voorbeeld krijgt in de opvoeding.
Ze is ook erg sterk, is haar zusje ook, maar die kan ik houden en zo groot of sterk ben ik niet