Sylvia, thnx. We zijn ook stapelgek op ze en kunnen niet meer zonder

Het is zeker heel vervelend dat het zo loopt, maja, dat weet je op voorhand niet echt... Maar weet wel heel zeker dat ik vanwege deze dingen nooit hondenfokker zou willen zijn. Geef mij maar gewoon onze honden en laat ons daar maar van genieten
Haha Loes, foei. Ze is 3/4 Amerikaanse Stafford en 1/4 Hollandse Herder. Op het paspoort staat Amerikaanse Stafford. Het filmpje vond ik echt geweldig om te zien. Ik stuurde al terug dat ze moeten gaan oppassen dat mensen niet onzeker worden en denken dat ze minder te bieden hebben dan het asiel zelf

Ze hebben me echt van hun kwaliteiten overtuigd!
Vandaag weer Dog Whisperer op Nat.Geo. gezien en man man, wat valt daar veel te leren

Onze honden hebben het ook niet zo op voorbij lopende honden en laten horen dat ze er zijn als er alleen al mensen voorbij lopen tijdens het uitlaten doen ze graag... Dat maakt het uitlaten af en toe heel vervelend omdat ze zo sterk zijn... En dan krijg je te horen dat je je frustraties opzij moet zetten en gewoon kalm moet blijven

Geloof gelijk dat dat zal werken, maar nu mezelf dat nog leren...

En dan heeft hij het nog nieteens alleen over de stem he... Aan je lichaam merken ze al hoe je stemming is... Kun je nagaan wat je met een hond kunt zonder je stem te gebruiken...