Ik heb een wildkleur aga rosei colli , ik weet niet meer waar ik hem juist vandaan heb gehaald want ik heb hem/haar al zo lang,nu heeft die laatst fel gebloed,ik denk nageltje kwijt maar het is al dichtgegroeid en ziet er goed uit (ik check het dier elke dag) nu had ik het diertje vast en zag dat het vergeleken met Vader (een oudere colli man wildkkleur) dat het diertje er maar sjofel uitziet tegenover de rest,Vader heeft het onder zijn vleugeltjes genomen en zorgt er nu voor,ik weet zeker dat het goed eet (daar zorgt Vader ook voor).Maar als het diertje naast hem zit zit lijkt het of het ouder en magerder is.het is niet geringd dus weet ik ook geen leeftij,Vader is wel geringd ik kijk morgen eens naar het jaartal.
Morgen neem ik ook een foto van de twee naast elkaar,vandaag goede kans gehad maar geen camera bij me.
1. ik vind het beestje te mager
2. Ziet er ouder uit dan mijn oudste vogels
ik laat het misschien eens checken door een VA,want het is echt de enige die ermee sukkeld,de rest blaakt van gezondheid
appart zetten is geen optie,omdat het dan gescheiden wordt van de groep en ik kan geen extra kooi binnen zetten