@Speggel; Oke, zal eens naar het tuigje zoeken!
Het zal eerst nog wel lastig zijn omdat ik nog niet zover ben dat ik zijn vleugels etc. kan spreiden. Maar ach, stapje voor stapje komen we steeds verder.
@Loes; Ja, dat gevoel begin ik ook te krijgen dat het aanhankelijkheid is. Zodra ik mijn vinger naar hem uitsteek pakt hij mijn nagel zachtjes vast en drukt zowat zijn koppie door de tralies! Zodra ik hem dan begin te kriebelen blijft hij mijn vinger vasthouden en zijn koppie helemaal draaien met de oogjes dicht zodat ik hem ook op de wangetjes kan kriebelen. Hij doet het echt heel zachtjes. Heel leuk om te zien!!
Alleen begint Solo nu wel door te krijgen dat als ik hem terug wil zetten in de kooi dat ik hem lok met wat lekkers. Hij probeert dan zo slinks mogelijk het lekkers te pakken maar wel zo dat hij nog op mijn hand blijft zitten. Of te wel... hij laat duidelijk merken dat hij liever niet in de kooi wil! Ben gisteren echt wel een kwartier bezig geweest om hem weer in de kooi te krijgen haha. Hoe hebben jullie dat gedaan in het begin?
Ik ben nog even bezig geweest voor de foto's, dacht dat het ook wel zou moeten lukken als ik de foto's op hyves zet en dan de linkjes hier plak. Echter laat hij dan nog niks zien. Dus... ik ga er even weer mee stoeien!
Anders maar even zo;

Wat stom... opeens doet ie het