Oja... ik had eigenlijk nog een vraagje wat niet helemaal in dit topic past, maar kan het ook niet echt ergens anders vinden.
Als ik het ergens anders moet plaatsen hoor ik het graag

Ik lees zoveel verschillende verhalen over de voeding voor een pyrrhura dat ik even de weg kwijt ben!
Ik geef hem elke dag een klein handje "Australian parakeet" Grote parkieten zaad van Prestige (Versele-Laga). Wij bestellen eigenlijk al jaren onze dieren spullen en voeding via
www.zooplus.nl en daar zag ik deze ook tussen staan. Hij eet hier verder goed van.
Ook snij ik elke ochtend een paar stukjes appel, mandarijn en groene paprika. En als we een andere fruit of groente in huis hebben geven we dat ook wel. (hebben solo nog maar net, dus zoveel variatie heeft hij nog niet gehad) Maar... ik heb het idee dat ik teveel geef? Wat zijn normale porties voor een pyrhura?
Ook lees ik veel over eivoer en pellets? Maar wat ik me eigenlijk afvraag is.. wat MOET een pyrrhura echt aan voedingsstoffen binnenkrijgen?
Lees echt zoveel verschillende dingen, dat het me nogal onduidelijk is allemaal.
Sorry als ik dit bericht toch (direct) ergens anders had moeten plaatsen!