Auteur Topic: zijn er mensen met grijsjes in amersfoort, die mij willen helpen?  (gelezen 1067 keer)

Offline watje

• Pas uitgevlogen
  • Geslacht: Vrouw
  • croky
zijn er mensen met grijsjes in amersfoort, die mij willen helpen?
« Gepost op: januari 21, 2011, 14:54:02 pm »
ik woon zelf in amersfoort en vroeg me af of er nog meer mensen met grijze roodstaarten in amersfoort wonen en op deze site zijn?
ik durf croky zelf niet te kortwieken en dacht mischien wil iemand het me leren.
ook vind ik het nog eng om met croky naar buiten te gaan
kort weg ik zoek eigenlijk iemand met meer ervaring die me af en toe wil helpen /trainen hoe ik het best voor croky kan zorgen
ik hoor het graag groetjes elma :-[

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
Re: zijn er mensen met grijsjes in amersfoort, die mij willen helpen?
« Reactie #1 Gepost op: januari 21, 2011, 19:24:24 pm »
Dat zou leuk zijn he?  ;) Ik kom heel af en toe wel in Amersfoort om mijn vader te bezoeken, misschien kan ik het wel een keer combineren..  Maar ik durf het niet aan om Croky voor de eerste keer te wieken, bij Sjakko houd ik het alleen maar bij.. ;) Is Croky nog nooit gewiekt geweest?

Offline watje

• Pas uitgevlogen
  • croky
« Reactie #2 Gepost op: januari 22, 2011, 11:48:48 am »
wat leuk dat je reageert
croky is al 3 x gekortwiekt door dica papagaaien 1x toen hij 7 weken was 1x bij 3 maanden en toen weer toen hij 5 maanden was daar de tweede keer te snel was.
maar om nu steeds naar horn te rijden om te wieken  :CENS
ik heb het aan de dierenarts gevraagt maar die zei dat het 4x per jaar moet :nailbiting: en dat is dus best duur dus wil ik het graag zelf leren.
daar komt bij dat croky echt nooit bijt behalve als hij door heeft dat ik aan zijn vleugels wil zitten(dit is na het bezoek aan de arts)
ik oefen nu veel door wel aan zijn vleugels te zitten maar uitklappen is bijten wat ik ook probeer.
dus als je tips hebt heeeeeeeeel graag
groetjes elma

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #3 Gepost op: januari 22, 2011, 12:31:05 pm »
Je zou hem ook in een handdoek kunnen pakken he? Er moet ergens een topic over staan, typ bij zoeken maar handdoek in! ;) Steeds naar Dieca rijden is inderdaad te erg..