Binkie kwam eerst zelden buiten toen ie gekortwiekt was, heel soms met z'n hele kooi maar dat is best een gevaarte.. Toen Binkie net gekortwiekt was ging ik meteen naar buiten in de tuin.. Best fout van mij maar was echt helemaal happy dat ie gekortwiekt was, in de tuin deed ie het prima en na een kwartiertje buiten meteen de hond uit gaan laten

Maar Bink was echt meteen gewent, heeft nu, 2 jaar is ie gekortwiekt, nog maar 1 keer van mijn hand gesprongen!
En mensen staan er raar van op te kijken ja, maar de buurt is het hier wel gewent.. Ben inmiddels bekroont tot 'het meisje met het vogeltje/parkietje/papegaaitje'

Wel grappig al die reacties, soms word je er ook wel gek van hoor.. Al moet je ff snel wat kopen neem dan iig niet je gaai mee
Ik heb ook altijd babydoekjes mee, vind het alleen wel lullig staan maar vind niet dat je poep in een winkel kan laten liggen

Bink gaat trouwens in de zomer ook wel eens mee op de fiets, geweldig vind ie dat

Op het stuur lekker naar allerlei dieren kijken, fluiten naar de vogeltjes enz

Maar dit is niet echt een antwoord op je vraag

, ik zo trots op Bink haha begin gelijk een heel verhaal

Inderdaad lekker rustig in de tuin (van je ouders) laten wennen, en teentjes vasthouden is voor de 1 een lekker gevoel(gaai), vind ik zelf ook een lekker gevoel maar Bink word er zenuwachtig van.. tis ook een vaag bonteboertje hoor