Kreeg hem er net zonder problemen in

Mijn ma daarintegen heeft daarnet een piets gekregen,hij bleef niet hangen ofzo,maar het is wel een wondje (beetje bloed en het begint een beetje blauw te zien)
Maar dan denk ik wie niet horen wil moet voelen,ik heb haar deze middag allerlei tips gegeven die ik hier gelezen had,zoals niet wegtrekken als hij wil happen,en als hij moet opstappen niet twijfelen maar gwn doordoen,maar ze doet haar eigen zin..
Ze maakt hem best wild met bepaalde geluiden,ik maak haar er dikwijls attent op,maar ze vind het erg leuk als hij 'gekke' toeren begint uit te halen.
Ik denk dat ze ondertussen best jaloers is,want ze zei dat het mijn schuld was dat ie haar geknapt heeft

Dat,sinds ik met mijn handschoenen bezig ben met hem,hij niet meer zo goed luistert naar haar,of graag naar haar komt.
Tegenover mij was ie lief daarnet.
Normaal zit ik op mijn laptop aan mijn bureautje,in een hoekje,en meestal komt Sonny aangestormt over de zetel en dan duik ik bijna onder mijn bureau

,nu zat ik hier met 1 handschoen aan en hij kwam naar me toe,en ik liet hem gwn op mijn hand stappen en een kijkje nemen bij mijn laptop.