Hoi Mariska,
als eerste vind ik het erg voor je dat Michey is overleden , ik wens je veel sterkte toe
maar ,
ik heb even alles terug gelezen , krijg niet altijd melding van dat er een antwoord is , maar dat tenzijde
ik haal even wat zinnen terug wat gezegt is :
22 juli 2011, 15:20:53 »
Ik denk dat ik plan 2 ga doen: Heel mijn kamer donker maken, als dat het nacht is en hopen dat ze t er sneller uitpoept.
dat maakt niks uit , wat ik weet bij forpussen leggen ze niet s`nacht geen ei , ik las verder dat het geen ei was
24 oktober 2011, 18:37:00
de waterige ontlasting kan ook zijn dat ze heel broeds is.
van deze zin stond ik vreemd te kijken wand als ze broed ruip is dan zit ze goed in de veren , ze is actief , ze bals naar romeo maar waterige ontlasting dat is niet goed dat is meestal diaree , en als ze heel broeds is dan laat ze ook merk naar het gedrag naar Romeo , ik denk dat de eerste voor tekken zijn dat de vogel al ziek was , waar kunnen ze diarree krijgen door voedsel wat niet goed is .
26 oktober 2011, 12:32:17 »
Heb gebeld over de uitslag van de kweek, het zag er goed uit, eigenlijk wel perfect.
28 oktober 2011, 21:23:01 »
MICKEY HAAR POEP IS NORMAAAAAAAAAL
30 oktober 2011, 11:48:58 »
zit mevrouw weer op de grond?!?!
30 oktober 2011, 18:02:09 »
zo is het nu weer waterig, wel heel erg toevallig-> Eigen kooi, weer op de grond in de kooi, en waterige ontlasting
in hoe verre was de ontlasting goed ? binnen 48 uur was de ontlasting weer niet goed , wand dat was in de grote kooi ? heb je die goed schoon gemaakt ? ontsmet ? kijk misschien ging het een stuk beter met haar maar ze was nog niet 100 % maar als er iets in de grote kooie zat dan zou ze zo het weer kunnen krijgen .
wat ik wel wil aan bieden , ik vind het wel jammer voor je , mag je bij mij een groen pop komen op hallen dan heb je toch nog een koppeltje bij elkaar
groetjes rolf