Thanx allemaal, kon vannacht amper slapen, lag steeds aan dat kleine droppie te denken

Hij is zoo lief heh, heel rustig... Maar ik had een postbode elastiek om allebei z'n pootjes gedaan en zeg maar het gedeelte tussen zijn pootjes met soort van tape die je ook gebruikt bij verband. Helaas lukte het gister niet helemaal en vanochtend was zijn ene pootje eruit gegaan. Dus net weer een nieuwe gemaakt en nu zit het wat beter geloof ik. Kijk het nog ff aan en anders ga ik nog wel knijpringetjes halen, maar al gaat het zo dan mag ie dit lekker aanhouden, dit lijkt me nog wat beter zitten als 2 knijpringetjes eigenlijk. Ik hoop echt dat alles goed met hem komt, gelukkig volgende week een weekje vakantie dan kan ik ze extra goed in de gaten houden. Gelukkig beschermen de ouders de jongen wel echt heel goed, ik heb ook wel het idee dat ze zegmaar van de jongen houden maar gewoon niet goed weten hoe ze er zacht mee om moeten gaan.. Gelukkig worden ze nog wel goed gevoerd en ik het jongste ukkie is wel klein maar niet veel te klein geloof ik, heb gister ff gekeken en hij is 8 dagen oud, dus ik geloof dat het nog wel redelijk normaal is..
Vandaag heb ik wel weer wat heel leuks gezien, deed me weer ff positief denken!

Bibi de bourke heeft opeens 3 jongen, zomaar tegelijk!!

2 ukkies hebben rode oogjes en 1 blauwe, dus wie weet......

dat worden dat palefallowtjes denk ik?!