Hoi!
Het heeft even geduurd, maar hier mijn eerste berichtje als papegaaien eigenaresse

Het gaat heel goed met Basje, heb haar nu sinds eind februari en ze doet het heel erg goed. Ik zal zo ook even proberen om wat foto's te plaatsen.
Bijna elke ochtend gaat ze mee onder de douche, dit vindt ze geweldig, ze gaat mee met de honden uitlaten en mee naar het werk, daar doet ze erg haar best als papier-versnipperaar.

Thuis heeft ze een soort speelhoekje naast de bank, heb geen ruimte voor een boom oid maar dit vindt ze ook heel leuk, zal daar binnenkort even een foto maken.
Wat me wel op valt is dat ze heel 'stil' is, ze zit wel in zichzelf te brabbelen als ze bezig is, en als ik uit het zicht ga doet ze een bepaald fluitgeluidje. Ook fluit ze naar de vogels buiten en als er vreemde mensen aan haar willen zitten laat ze wel even weten dat dat niet echt de bedoeling is, maar verder hoor ik haar eigenlijk niet, ik weet niet of dit normaal is? Ze is wel gewoon gezond, eet en drinkt goed, is actief en haar poepjes zien er goed uit.
Wat zal ik verder zeggen? Ze is gewoon heeel erg leuk!

haha, zal denk ik ook wel een dagboekje voor haar openen en dan steeds leuke foto's erbij plaatsen.
Sanne