Tja Loes ik heb het wel bijgehouden maar dit was op een ander flora

ik weet niet of neo zo technisch is of het mogelijk is ook dat topic hier te plaatsen.

Maar in ieder geval het beval prima ik heb wel mijn moeilijke momenten maar door de lesdag wordt dit dan weer helder

ik zit nu in het tweede jaar het jaar der mutaties, dus alle kleuren herkennen, kleurenleer, nog een lesje erfelijkheid en veel vogels keuren.

Ben wel blij dat ik zelf met mijn man de neophema's kweek en vooral mutatiekweek hierin doe, dus alle kleuren af en toe in 1 blok jongen aantref hier leer in ontzettend veel van en dit help in de opleiding.

want af en toe zie je door de kleuren geen vogel meer.

Ik wens je veel succes de 2de dag ik heb hier mijn eigen toen flink op voor moeten bereiden was niet zo bekend in zoveel soorten, veel geoefend op mp met alleen foto's kijken en soorten noemen.
Ik had ook Neo die me op een ander flora achter de schermen veel foto's liet benoemen en me flink op mijn .......gaf als ik er fout had, hij vertelde dan waar ik ze aan kon herkennen en die tip gebruik ik nu nog

Ik kon de barnard parkiet niet benoemen op die test dus dan weet je al dat die er bij zal zitten, voor de rest aan de slag zal ik maar zeggen