verdorie, zit ik hier straks met alleen maar bandieten in huis !
ik zou het best jammer vinden, ik had graag een meerkleurig nestje gezien, het is niet anders.
dat smoke het eitje opeet wist ik wel hoor, ik ging er vanuit dat ze naast de kalk ook het nest schoon wil houden.
het jong piept nog steeds dus ik ga er wel vanuit dat het eten krijgt, ik neemaan dat wanneer dit niet het geval was geweest het nu geen geluid meer zou maken.
onze vogels zitten inderdaad gewoon binnenshuis in een normale vogelkooi incl. blokje en gaan wanneer zij dit aangeven lekker even losvliegen om de beentjes te strekken en te poepen, zelfs het mannetje poept tegenwoordig niet meer in de kooi maar moet ook uit worden gelaten hiervoor

heel zeker weten doe ik het niet, maar ik dacht net een stereogeluidje te horen uit het blok, ik ga pas kijken wanneer pa en ma het blok uit zijn, is dit niet het geval stoor ik ze niet.
ik heb toch hier de uitslag van een calculator met zoals jij aangeeft opaline ipv gepareld, en idd
witmasker cinnamon zowel voor de pop als man 100%
maar het lullige van alles is, wij weten weer niet uit wat voor ouders bandit en smokey zijn gekomen, want als we het goed begrijpen:
als bandit zijn ouders witmasker en bijvoorbeeld ook lutino cinamon opaline was dan is bandit op dit moment cinnamon split voor witmasker x2 opaline x2 lutino en als dat het geval is, is het niet noodzakelijk dat er nu alleen maar witmaskertjes uit gaan komen

maak me gek, ik snap er geen r**t meer van.
weet je wat we doen, we wachten het gezellig af

wij verstreken vochtig eivoer wat inderdaad in de ochtend en vroege avond ververst wordt, dus hier moet het niet aan kunnen liggen wat voeren betreft.