Even voorstellen op dit forum

:, ik ben Nens, moeder, vrouw, manager binnenshuis en buitenhuis, maar vooral ook de trotse bezitter van teckel Skip en grijsje Jack.
Jack is nu ongeveer 11 maanden oud, en al 8 maanden in ons bezit. Vele van jullie zullen waarschijnlijk wel Wesly kennen van dit forum, en Jack komt daarvandaan! ( hoi Wesly!)
Jack heeft bij Wesly de beste start gehad die je als vogel maar kan wensen, en gelukkig wilde Wesly zijn lievelingetje aan ons meegeven.
Nu las ik dat er weer een nestje is, de toekomstige baasjes worden ook weer erg gelukkig gemaakt dat weet ik zeker.
Jack is een enorme knuffelkont, kroelen kan ie maar geen genoeg van krijgen. Hij heeft het erg naar z'n zin, fluit heel mooi

en begint nu ook een beetje te praten.
Zijn eerste woorden zijn; Hey Jack!! en tegen de hond roept ie; Hey, in je hok!! echt heel grappig.
Skip is erg gefocust op jack als ie los in de kamer is, en begint te blaffen zodra Jack iets doet wat niet mag( bv. het behang slopen!!)
Binnenkort willen we Jack toch laten wieken, alhoewel ik een beetje bang ben dat ie misschien daardoor veranderd kwa karakter! kan dat? Maar ja, nu moeten we zo alert zijn de hele dag met mooi weer de tuindeuren dichtlaten en met het tuigje om gaat het wel, maar Jack vindt dat helemaal niks en is dan buiten heel nerveus.
Nou dit was het zo'n beetje, ik ga maar eens lekker rondneuzen op dit forum. woohootot ziens!!