Ze komt er steeds vaker uit om mee te helpen met voeren, nu de oudsten ook aardig warmte kunnen geven aan de kleinsten kan ze wat vaker van het nest af. Dus ik kan bijna elke dag nu even kijken

Foto's maken doe ik niet te veel, flitser is echt nodig en die arme diertjes weten niet wat hun overkomt met die felle flits

Heb gister de grootsten even van de anderen af gelegd om te zien hoe het met de kleinste gaat, de laatste 2 zijn echt significant kleiner dan de anderen... Maar ze leven in ieder geval, dus moet daar maar vertrouwen in hebben. Lijkt er ook niet op dat ze onderdrukt worden ofzo... valt me allemaal dus erg mee. De grooten heb ik daarna natuurlijk wel teruggelegd, lekker warm en knus bij elkaar.

Het is niet gegaan zoals ik zou willen

dat ik van begin af aan elke dag alles kon bewonderen, dus ringen van de kleintjes op 7 of 8 dagen had me nooit gelukt omdat ik niet elke dag kon kijken of er eentje uit het ei gekropen was en zo de dagen kon tellen

Hoe doen de anderen dat toch??

Maar aan de andere kant: vind het toch super dat ik de natuur zijn gang mag laten gaan zonder dat ik me zorgen hoef te maken