wat een reacties allemaal!
het is op zeker geen rat geweest, tenzij hij via de wcpijp binnen is gekomen, maar dan kan hij not niet naar binnen wantd e wc deur zit dicht en de kier eronder is echt te klein.
oke een resume, mijn vrouw heeft ze er uit gehad vanavond en het staat er zo voor dat smokey dus niet kan vliegen (dacht ik dus al) en beide jongen ukkie 1 & 2 kunnen ook niet vliegen, bandit kan nog het meeste vliegen maar niet denderend.
het gaat dus wel evend uren voor er weer lekker gesjeesd kan worden door de valken helaas.
we zullen ze voorlopig niet in de javaboom zetten ivm het er uit kunnen vallen, en houden het gewoon op de rand van de bank, de salontafel en de grond, en de kooi natuurlijk.
ook zal ik zeker de eerstkomende week de warmtelamp boven de kooi laten hangen, zodat ze kwa temperatuur zo min mogelijk energie verspillen.
echt sneu hoor om ze zo te zien zitten.
wat dat nachtlampje betreft, snachts ging hier altijd t licht uit, maar ik ga morgen toch een klein stopcontactnachtlichtje voor kinderen kopen om die voor de nacht aan te laten.
ik kon de hele nacht niet goed de slaap vatten, maar ben eigenlijk nergens wakker van geworden.
ze zijn wel eens eerder ergens van geschrokken? snachts maar toen was het de ochtend erna niet zon slagveld.
ze zijn allemaal nog wat beduusd, maar het gaat wel goed komen denk ik.