dank jullie wel

maar Joortje, snap je nu waarom ik jouw even geen vogel wilde geven?
wees blij dat ik een beetje (egoïstisch) leek?
maar je ziet maar, anders had ook jij nu een probleem gehad, ik kies ervoor om nieuwe levens op de wereld te zetten voor een ander, maar ik zou het in dit geval nooit kunnen verkroppen dat ik dus een mogelijke zieke vogel weg had gedaan.
de kans dat Repo deze ziekte heeft of zal krijgen is misschien 2%?
want ze hadden destijds nooit contact met elkaar gehad, maar het is nog altijd niet bekend hoe het word verspreid.
of door de lucht, of alleen via ontlasting of lichamelijk contact?
bij deze Antonia hartelijk bedankt voor je steun en toe verlaat vanaf het moment dat Kirby ziek was, en ik dankzij met jou te kunnen praten over haar ziek zijn en haar overlijden en dat jij me gelukkig had kunnen vertellen dat een spontane verlamming ook op KDS kan lijden.
en het begrip hoeveel pijn het doet als er een vogeltje je verlaat.

waar het vandaan komt komen we helaas nooit te weten komen, maar ik ben nu wel beperkter, kan niet meer met je vogies kroelen, kan niet meer naar meetings die ik eigenlijk net weer op gepakt had.
ppffff....
en het idee dat als een anders vogel hier zich anders gaat gedragen

heb gelukkig nog wel een leuk verhaaltje als afsluiting van dit verhaal.
mama Lepida houd nogal van een biertje, dus ook al ben je er niet bij, als ze bij je biertje of wijntje kan komen is ze in de buurt.
zie ik een suffe vogel in de kooi zitten

SCHRIK!!!!!

was het moeder Dwarrel die iets teveel bier had gejat terwijl ik even uit de kamer was

muts eerste klas