Hey.
Even een update hoe t met haar gaat. Met haarzelf gaat het goed , althans lijkt me. Als ze in de kooi zit dan fluit ze en speelt ze redelijk lekker

Ze heeft een tijdje een vriendinnetje bij haar in de kooi gehad, maar die is helaas overleden. Toen Puk (het vriendinnetje) nog leefde was Noah tam, ze begon op mijn vinger te stappen, en een rondje door t huis ging bijna zonder problemen, maar Puk overleed en BOEM, we waren weer terug bij af.
Ze gilde sinds dien weer als ik met mijn hand in de kooi kom en ze is weer een brombeer als vreemde mensen mijn kamer binnen komen. Ik wordt er een beetje moedeloos van, maar we geven niet op!
Wat mij ook opvalt, ze eet meer dan Sjors (de bonte boer) maar ze komt totaal niet aan, ze blijft rond de 190/200 gram hangen, en aangezien een volwassen Jardine rond de 240 moet wegen, is het nouja te weinig.
Lichamelijke oorzaken zijn al uitgesloten door de VA, maar graag zou ik tips willen over wat ik mevrouw het beste kan geven om haar aan te laten komen, want dit is ook niks, en omdat de meeste ''trucjes'' harde noten bevatten, werkt het dus niet voor haar haha.
Dit was de kleine update, binnenkort maar weer een foto