Haai, ben ik weer.
Ik zit in dilemma, ik heb Sem (valkje op t filmpje) weer even bij Noah in de kooi gedaan. Noah die keek heel erg verbaasd naar Sem, en kwam dichter en dichterbij, en ja hoor, liefde

Hoe weet ik het tweede? Nou Sem heeft een vriendje, Dizzy, waarmee hij samen mee in de kooi zit. Dizzy vind het niet leuk als Sem weg is, dus die zat te gillen in de kooi, dus hup Sem weer terug naar de eigen kooi.
Nu klimt Noah helemaal door de kooi en heeft geen rust in haar kont. Ook gaat ze de hele tijd naar het hoekje van de kooi waar ze Sem het beste kan zien.
Ze komt gelijk helemaal los met Sem.
Dus ik heb het aan iemand van een ander forum gevraagd, die zegt samen koppelen, in de kooi zetten.
Dit ook omdat Noah dan ineens wel opstapt samen met Sem.

Maar om Dizzy dan alleen in de kooi weg te laten kwijnen, terwijl t een vogeltje is die ook een vriendje moet, dat vind ik ook nergens op slaan.
Dizzy naar een ander huisje omdat Sem dan samen met Noah zit, dat klinkt ook niet echt nouja, ik wil Dizzy niet als een ruilvogeltje doen. Dan lijkt t net, omdat Sem t ook wel best vind zo, wil ik je kwijt, je bent teveel, dagggg
Dan komen we tot Noah eventueel toch weer een papegaaienvriendinnetje geven. Dan hebben we de keuze tot herplaatser en een jonkie.
Kans is groter dat t slaagt als t een jonkie is, maar toch. Weer een papegaai erbij???
Wat zouden jullie doen?