hoe is het geluid van de jardine? veel harder dan de aga's?Ik vind van niet, wij horen Noah eigenlijk alleen maar brommen, als ik bezig ben met hem tam te maken. De aga's hebben een scheller geluid dan de Jardine
wat eten ze?pellets gewoon de kleine maat? en fruit ?Ik voer zupreem pellets de kleinste maat. Fruit is hij niet gewend, maar ik blijf het proberen
Slopen ze erg?Ik heb een jardine met een halve snavel, dus hier kan ik niet op antwoorden
Spelen ze zelfstandig?Noah die kan zich goed vermaken, maar echt spelen heb ik hem nog niet zien doen. Denk ook niet dat hij eenzaam is, want hij heeft genoeg om zich heen.
hoe groot is jou kooi?dacht iets van 80x80x80, maar durf het niet zeker te zeggen. Noah zit daarbij wel samen met een Bonte boer in de kooi
zijn ze knuffelbaar? Bij jou nog niet begrijp ik? Bij lorre en co vandaan zijn ze ip handtamIdd Noah is niet knuffelbaar als in aaien. Hij geniet wel als je hem in een handdoek rolt en op zijn kopje aait, dus het komt wel
hoe is het karakter?Noah heeft als nicknaam brombeer, want hij bromt als we (naja ik) bezig ben met hem. Ook wilt het tam maken niet echt vlotten, maar dat is mijn eigen schuld, te druk bezig geweest met school. Hij is wel erg zachtaardig tegen alle beestjes.
hoe gaat het met praten?Hij pikt de geluidjes snel op, de valkparkieten doet hij wel soms na, maar echt praten nog niet.
Hoop dat je er wat aan heb.