Beste Antonia,
ik snap niet waar jij het vandaan haalt dat we de koppen in het zand steken

Als dat het geval zou zijn, dan zou ik niet ieder weekend te vinden zijn op het park. Jij ziet de dingen blijkbaar het liefst zodanig dat wat vroeger was, nu nog steeds is. Jij kent me persoonlijk. Denk je nu echt dat ik me zou inzetten voor een criminele organisatie? Want zo mag ik het wel omschrijven zoals jij het ziet toch?
Na het overlijden van Tonny van Meegen is er een heel hoop gebeurd met de NOP. Zowel in positieve zin als in negatieve zin. Gelukkig meer positieve en we gaan nog steeds de goede kant op. Er zit nu een leiding die op weg is om de zaken weer op orde te krijgen en dat is heel moeilijk na meer dan 20 jaar regie van Tonny.
We zetten met zijn allen de schouders eronder en dan zijn dit soort gebeurtenissen een zware domper. Het wordt tijd dat het park uit dat negatieve nieuwsspiraal wordt getrokken.
De vogelwereld is een zeer criminele wereld. Dat weet iedereen wel. We willen met z'n allen niet weten wat er allemaal gebeurd.
En nu dit soort dingen naar boven komen, moet je toch weten dat niet alleen deze persoon met die zaken te maken heeft 
Daar heb je gelijk in, dat ontken ik ook niet, maar jij doet het af alsof iedereen die op het park rondloopt crimineel is. Dus dankjewel daarvoor

Ik heb het al eerder gezegd: Het is jammer dat jij je mening baseert op verhalen van derden ipv informatie rechtstreeks van het park. Ik stel je voor dat je kennis gaat maken met de interim directeur van het park. Dan kun je je vragen rechtstreeks stellen en krijg je uit eerste hand weer antwoord.
Als een medewerker, stagair of vrijwilliger van een instelling de fout ingaat met verkeerde handelingen, betekent dat niet dat de organisatie van die instelling ook schuldig is.

Het park staat op het punt om overgenomen te worden door de Libema groep. De interim directeur is een directeur van Dierenrijk Nuenen wat ook onderdeel is van de Libema groep. De Libema groep zal niet zitten te wachten op een organisatie waar criminele activiteiten plaatsvinden, dus het is zaak dat deze activiteiten de kop in worden gedrukt. Dat is al gebeurd aan alle kanten, ik ben allen persoonlijk bang dat er nog wel wat lijken uit de kast zullen komen. Al zullen dat er steeds minder worden

Als de overname door Libema niet doorgaat, hou ik mijn hart vast. Wat gaat er dan op de NOP afkomen? Ik weet het niet. Ik wil daar niet aan denken en blijf positief gestemd over de huidige manier van besturen op het park.