Tjonge jonge....wat was ik in paniek net....
De kleintjes mochten weer even uit de kooi, ik bedacht mij dat ze vandaag of morgen gaan vliegen, dus eerst de keukendeur en de vitrage dicht.
Kwibus mocht eerst uit het blok, even een paar foto's en knuffels en ja hoor zoef....... weg was hij. Dus ik loop hem achterna, hij komt weer lekker bij mij zitten
nog wat knuffjes en hup het blok in. Ollie eruit en kiekjes en knuffjes en op dat moment zoeft Kwibus het blok uit. Niks aan de hand...dacht ik. Hij wipt onder de kooi door richting gordijnen. Vaaltje en Sunny gillen ...... Ollie terug in het blok, ik buk mij om te kijken waar Kwibus is en WEG!!!!!!!!! helemaal WEG!!!!!!!!
ik heb wel 6 x in de gordijnen gekeken, op, onder en in de kooi, het eiland de andere kooi, onder de kast, achter de kast overal en nog een keer en nog een keer maar WEG!!!!!!!!!
ik was echt in paniek!!!!
loop na een minuut of 20 naar de keuken om de oven uit te doen en ZOEF!!!!! Kwibus!!!! ohh wat was hij in paniek......hij was dus niet richting de gordijnen maar naar de keuken gegaan, ik had helemaal verkeerd gezocht....
ohh wat waren we in paniek, ikke maar Vaaltje en Sunny en kwiebje..... pfff al met al heeft Aagje even de knuffels gemist. Even rust in de tent......
Vlak voor de paniek....
lief he

ik mocht eindelijk een foto maken! Kijk Vaaltje en Sunny

kleine ondeugd Kwibus

Ollie

Vaaltje zit nu bijna bovenop Kwibus