de mensen die mij goed kennen weten dat het niet klopt als ik stil ben.....
en ik ben erg stil (geweest)
het gaat hier niet goed....
Kyaro heeft heimwee en niet zo'n beetje ook. Hij eet niet en hij schreeuwt.....echt uren op een dag. ik heb het steeds weer genegeerd(zo lang dat ging) maar steeds zonder effect en steeds de volgende dag weer harder en langer. kyaro eet ook heel weinig. op advies van hedwig zit hij al aan de resue spray maar Kyaro is niet gelukkig. R waar hij vandaan komt is ook niet gelukkig en ik.......ik wordt er gek van. Net als de kleintjes die niet weten wat er gebeurd.
Gisteren toen hij al 2 uur schreeuwde had ik R aan de telefoon. Dat geschreeuw had ze echt nog nooit gehoort en was ook niet om aan te horen. vanaf dat moment hebben we veel gemaild, ge sms't nagedacht en voor mij gehuild (en dat doe ik nog steeds) . Maar we hebben het besluit genomen, dit is voor niemand goed, niet voor Kyaro, niet voor R niet voor mij niet voor de kleintjes........
morgen middag gaat kyaro terug naar het zuiden.....
Mijn droom is geen werkelijkheid geworden. het voelt als falen. Geen idee hoe lang ik dit vol had moeten houden om hem rustiger te krijgen. yaro is een heel ander leven gewend dan hij beij mij heeft en dat stelde hij zeker niet op prijs.
morgen is kyaro weer gelukkig, is R weer gelukkig en ga ik dit een plekje geven....