als ik behoefte aan aandacht heb neem ik coco ook altijd mee

hahahaha nee hoor ik baal er ook wel een beetje van al die aandacht als ik coco mee naar buiten neem en ga dan ook altijd op hele rustige momenten, maar wanneer dan ook, je krijgt gewoon(of je het nu leuk vind ofniet) de aandacht, of mensen vragen rechtstreeks of je hoort ze fluisteren, over het algemeen krijg ik altijd positieve reacties en van die 8telijke opmerkingen trek ik me niets aan(alhoewel

), vorige week hebben we coco weer eens mee het bos in genomen op zoek naar een grote tak voor een speelboom(die had ik die week daarvoor gezien) dus bepakt en bezakt met een zaagje zijn we het bos in gegaan, ikke dus aan het zagen met die grote tak, zitten er achter op een stam een paar mensen gezin(met een oma) we lopen weg en toen kwam die vrouw op me af: mag ik iets vragen, ik ja hoor, we vroegen ons af wat u nu eigenlijk met die tak wou, en meteen ziet ze coco zitten(gelijk heel possitief), ikke dus uitgelegt dat dit was om een speelboom voor ons schatje te maken(in de 1ste instantie schrok ik een beetje omdat het eigenlijk strafbaar is hé, halve bomen meenemen uit het bos haha) ooohhh zegt ze wat geweldig, ja wij zijn ook dierenliefhebbers en blablabla een heel verhaal heel leuk als je op deze manier reakties krijgt. Wat ik nog niet durf is coco meenemen naar de supermarkt(zit er vaak aan te denken) vooral omdat we ernaast wonen,maar al die reacties, man daar mag je wel een vrije dag vooruit trekken hahahahaha maar almetal blijkt het toch....bizar en bijzonder te zijn

speelboom is trouwens heel erg leuk geworden, en veel beter dan elke dag dat gesleep met die kooi