Auteur Topic: Reacties van vreemde mensen op je gaai  (gelezen 14028 keer)

Offline Diesel

• Broedrijp
  • Geslacht: Vrouw
  • Lorre en Diesel
Reacties van vreemde mensen op je gaai
« Reactie #240 Gepost op: januari 10, 2007, 21:20:13 pm »
Omdat het afgelopen maanden nog best lang lekker weer is geweest , nam ik Diesel regelmatig mee om m'n zoontje Jesrey (4 jaar) van school te halen .
De klas komt naar buiten , en de juf geeft zeg maar 1 voor 1 de kindjes weer terug  :) aan de ouders die er al staan ...
Jesrey stond ergens achteraan in de rij , en hij wilde Diesel al graag op zn armpje hebben , dus ik Diesel aan hem gegeven ....
Staat er een kindje naast hem ... die roept naar zn moeder ... He mam , kijk eens , dat is Jesrey z'n hond !!!  cheesy2
Nee hoor , zegt Jesrey, dat is mijn grijze roodstaart hij heet Diesel en is 5 maanden oud en is mijn vriend !!  :hart:
En dat echt op zo'n toon of hij een hele papegaaienkenner is ... :)
We hebben iig krom gelegen op het schoolplein met zn allen , en de juf vroeg gelijk of ik de dag erna een kwartiertje eerder samen met Diesel ff langs wilde komen in de klas ..
De kinderen waren een hele ervaring rijker , sommigen hadden inderdaad nog nooit een papegaai gezien  :)

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #241 Gepost op: januari 10, 2007, 21:31:36 pm »
en de juf vroeg gelijk of ik de dag erna een kwartiertje eerder samen met Diesel ff langs wilde komen in de klas ..
De kinderen waren een hele ervaring rijker , sommigen hadden inderdaad nog nooit een papegaai gezien  :)

O leuk is dat he? ;) Wij hebben die ervaring ook toen Mr Darcy (edelpapegaai) mee naar school ging met de jongens (staat in het dagboekje van Mr Darcy beschreven).
Wat toen ook zo grappig was: Joda, agaatje, klein, groen met zwart koppie was op dierendag 4 oktober op school geweest en Mr Darcy groot en groen kwam in december. Zegt 1 van die jongetjes: zoooo! die is groot geworden zeg!  cheesy2

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #242 Gepost op: januari 10, 2007, 22:01:21 pm »
Geweldig he al die reacties,vooral van kinderen  :thumsup:  :hart:

giggles

• Gast
« Reactie #243 Gepost op: januari 10, 2007, 22:06:18 pm »
Kinderen zijn idd het leukste. Vaak ook niet bang, dit in tegenstelling tot de meeste volwassenen  :S

Jeffrey

• Gast
« Reactie #244 Gepost op: januari 10, 2007, 22:11:14 pm »
Omdat het afgelopen maanden nog best lang lekker weer is geweest , nam ik Diesel regelmatig mee om m'n zoontje Jesrey (4 jaar) van school te halen .
De klas komt naar buiten , en de juf geeft zeg maar 1 voor 1 de kindjes weer terug  :) aan de ouders die er al staan ...
Jesrey stond ergens achteraan in de rij , en hij wilde Diesel al graag op zn armpje hebben , dus ik Diesel aan hem gegeven ....
Staat er een kindje naast hem ... die roept naar zn moeder ... He mam , kijk eens , dat is Jesrey z'n hond !!!  cheesy2
Nee hoor , zegt Jesrey, dat is mijn grijze roodstaart hij heet Diesel en is 5 maanden oud en is mijn vriend !!  :hart:
En dat echt op zo'n toon of hij een hele papegaaienkenner is ... :)
We hebben iig krom gelegen op het schoolplein met zn allen , en de juf vroeg gelijk of ik de dag erna een kwartiertje eerder samen met Diesel ff langs wilde komen in de klas ..

wat leuk dat je langs ben geweest zeg !!  haha Jesrey zal zich wel zo trots als een pauw hebben gevoelt  coolthumb

O leuk is dat he? ;) Wij hebben die ervaring ook toen Mr Darcy (edelpapegaai) mee naar school ging met de jongens (staat in het dagboekje van Mr Darcy beschreven).
Wat toen ook zo grappig was: Joda, agaatje, klein, groen met zwart koppie was op dierendag 4 oktober op school geweest en Mr Darcy groot en groen kwam in december. Zegt 1 van die jongetjes: zoooo! die is groot geworden zeg!  cheesy2

cheesy2 whuahaha dat meen je niet!!!  cheesy3 als zo'n kind zo'n opmerking zo maken waar ik bij stond, kan je me voor de rest van de dag afschrijven cheesy3

Jeff

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #245 Gepost op: januari 10, 2007, 22:28:42 pm »

;D wat zijn ze toch geweldig he, kinderen  :thumsup:

noa

• Gast
« Reactie #246 Gepost op: januari 18, 2007, 20:30:47 pm »
wij waren afgelopen zondag toen het zo lekker weer was in het bos.
toen hadden we Noa op een tak gezet.
er kwamen toen 2 mensen aan die zeiden " oow die is zeker uit zijn kooitje ontsnapt"
ze dacht dus dat we haar gingen vangen doh

giggles

• Gast
« Reactie #247 Gepost op: januari 18, 2007, 21:31:16 pm »
Had je je kooi zeker snel verstopt toen die mensen aan kwamen lopen zeker  :P

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #248 Gepost op: januari 18, 2007, 21:45:25 pm »

Zoiets had ik ook met het buurmeisje. Op een dag ben ik achter in de tuin bezig en heb Japie (de grijze voor wie hem niet kent) buiten en mijn buurmeisje van ( 9 of 10 jaar) helemaal geinteresseerd. De volgende dag ben ik weer bezig en heb Orrie (de amazone) buiten.

Mijn buurmeisje loopt in de poort, kijkt mijn tuin in. Staat plots stil. Rent terug hun eigen tuin in en ik hoor haar roepen: "Papa papa moet je komen kijken. De papegaai was eerst grijs en nu is ie groen"  cheesy2

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #249 Gepost op: januari 19, 2007, 00:26:02 am »
Zoiets had ik ook met het buurmeisje. Op een dag ben ik achter in de tuin bezig en heb Japie (de grijze voor wie hem niet kent) buiten en mijn buurmeisje van ( 9 of 10 jaar) helemaal geinteresseerd. De volgende dag ben ik weer bezig en heb Orrie (de amazone) buiten.

Mijn buurmeisje loopt in de poort, kijkt mijn tuin in. Staat plots stil. Rent terug hun eigen tuin in en ik hoor haar roepen: "Papa papa moet je komen kijken. De papegaai was eerst grijs en nu is ie groen"  cheesy2

:thumsup: geweldig he kinderen, ik kan het blijven zeggen  :thumsup:
die belevingswereld is zo geweldig van die kinderen!

charon

• Gast
« Reactie #250 Gepost op: januari 19, 2007, 10:16:14 am »

cheesy2  cheesy3

Wat had je gebruikt autolak?? 

chantal

• Gast
« Reactie #251 Gepost op: januari 19, 2007, 11:51:58 am »
Ik had het een tijd geleden ook. Ik liep met Chico en het puppy van me moeder buiten komt er ineens een meisje op me afgerend: Mevrouw, Mevrouw Wat is er met die duif aan de hand?  cheesy3

giggles

• Gast
« Reactie #252 Gepost op: januari 20, 2007, 11:50:07 am »
Gisteren liep ik met Ilona door het centrum, omdat we op zoek waren naar een nieuwe leeuwekop goudvis (Er was er eentje overleden  rip ) en toen kwamen we 2 van mijn nichtjes tegen. Zegt die ene. Moeten jullie niet met jullie vogels lopen? Jullie lopen toch altijd door het centrum heen met die vogels?  doh

Euh nee, we moeten soms door het centrum heen als we moeten oversteken als we naar mijn, of iloon haar ouders gaan, maar we zijn geen kermisatractie hoor!

Oh ik hoor iedereen zeggen dat jullie ALTIJD door het centrum heen lopen met die gaaien  :seestars:

Is toch TE erg? of niet dan?
Me tante werkt bij de krant als fotograaf en die hebben we al moeten beloven dat zij ons op de foto mag nemen voor de krant en niet een andere fotograaf  cheesy2

Ik vind het wel grappig dat het toch meer leeft in de familie dan ik dacht  :CENS

Cosch

• Gast
« Reactie #253 Gepost op: januari 20, 2007, 13:29:30 pm »
 ;D  ;D

Geweldig. Dus jullie worden ook een beetje de dorpsgekken? ;) :P

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #254 Gepost op: januari 20, 2007, 22:18:01 pm »
mijn pa verslijt mij daar nu al voor en de buggy is nog niet eens gepimt !!!