Ik werd vanmiddag zooo boos en niet eens wat diegene zei maar de manier waarop

In de supermarkt, ik was klaar, pak m'n spullen in, loopt er een K*KTR*T langs, zegt ze:
nou ja, je neemt toch geen papegaai mee ? Dus ik: o nee, en waarom dan niet ? Zij weer:
nou, dat doe je gewoon niet. Ik weer: o nou dat gebeurt veel te weinig en zou veel meer
moeten gebeuren.
Loopt ze weg en zegt tegelijk: nou, ik vind het gewoon ONhygienisch. En juist omdat ze
snel wegloopt wordt ik pissig en loop achter haar aan en zeg: hij is anders schoner dan jouw
handen !!!

Staat ze om het hoekje bij de bloemenman d'r verhaal te doen en dus mijn dochter vraagt
me of ze mag vragen wat die vrouw zo onhygienisch eraan vindt. Ze vindt dat dus gewoon
zo want honden mogen ook niet binnen, komt de bloemenman zich er ook mee bemoeien
en zegt, terwijl m'n dochter probeert uit te leggen dat het geen hond is en nergens in de
winkel loopt, ja hoor, gefeliciteerd. En die vrouw weer: nou en ik vind het toch zo.
En dat terwijl ze net aan het winkelwagentje had gelopen en met dezelfde handen dus nu
een broodje stond te eten

Ik liep er naartoe en zei tegen m'n dochter: kom maar, van zulke mensen win je het niet,
ze denken alles te weten maar weten niks. Die man: en jij weet zeker alles. En ik: ja ik wel
en jullie zouden eens wat meer om je dieren moeten geven !!! Toen liep ik maar weg want
het had geen zin om daar meer tijd in te stoppen.