Weet je.......eigenlijk zijn er ook best veel heeeeeele zielige mensen :'(. Die zitten gewoon verlegen om een praatje en vragen maar wat om te vragen.
Zelf ga ik nu dagelijks met mijn gaaien op een buggy

naar de speeltuin. De speeltuin staat te midden van een blokje bejaardenwoningen (begrijp niet waarom daar nu een speeltuin staat

) en als ik daar kom komen er steeds meer bewoners uit hun tuintje om er gezellig bij te zitten.

Ook wel lief eigenlijk

Ik bereid me er al op voor, dat het weer gesprekjes zullen worden gevoerd waarbij ik allerlei 'gekke' vragen krijg. Dan maar even een beetje slap kletsen, hebben zij ook wat omhanden.
Er woont ook een dame met een bonte boertje van 37 jaar (de dame is 78 jaar). Het bonte boertje coco is blind en draait met zijn hoofd als Stievie Wonder

Het is een vrolijk beestje. Nu ik daar steeds kom mag coco ook mee naar buiten. Ik heb deze dame ervan weten te overtuigen dat dat echt heel goed en fijn voor het beestje is. Coco is nu gekortwiekt en er gaat een nieuwe wereld voor hem open :thumbsup: Hij ziet er dan wel niets van, maar hij zit echt te luisteren en te brabbelen. Deze dame heeft vroeger ook papegaaien thuis gehad en daar krijg ik allerlei anekdotes over te horen. Toch best leuk hoor

Met de wandeling ben ik dagelijks bijna twee uur onderweg en dan wandel ik alleen hier in de buurt. Ik word, net als vele van jullie overal staande, gehouden. Stiekem geniet ik ook wel een beetje van de bewondering

, tja eerlijk is eerlijk. Maar soms >

.......