Auteur Topic: Reacties van vreemde mensen op je gaai  (gelezen 13604 keer)

Nanda

• Gast
Reacties van vreemde mensen op je gaai
« Reactie #15 Gepost op: oktober 13, 2005, 15:59:37 pm »
[quote author=Aaran

billy

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: oktober 13, 2005, 19:06:55 pm »
Ik loop hier sinds een paar dagen in de buurt, maar ik kom niet ver hahaha
Iedereeen wil van alles weten. ik vind het wel leuk en anders zeg ik we gaan weer verder wandelen.
En inderdaad dezelfde vragen
Zijn ze echt - nee opgezet
Mag ik ze aaien - ja hoor, maar bijten ze dan niet - ja dat wel  :)
Vanmiddag ben ik bij iemand geweest die rosella's en kanaries heeft omdat hij me zag lopen met Ric.
Het nadeel mn huis word een bende, ik heb dr geen tijd meer voor. ;D
Gisteren ben ik even met ze in de speeltuin geweest.

Groetjes Els

Tommy

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: oktober 13, 2005, 21:41:13 pm »
 ;D ;D ;D haaaaaa Els en haar bende in de bende :thumbsup:
Nog even en iedereen laat je weer met rust hoor Els, dan ben je heel gewoon (de dorpsgek ;D geintje ;) )

Wat een goeie...ze zijn opgezet. Zie je al iemand lopen met een rollator met opgezette gaaien erop :o ;D ;D :P

Leuke foto trouwens op dat klimrek! Je gaaien zijn heel stoer aan het worden 8)

miekje

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: oktober 13, 2005, 21:42:18 pm »
Ik kan mij ook heel goed voorstellen dat je soms moe wordt van al die mensen die steeds maar weer kijken en weer vragen terwijl je even lekker rustig met je vogeltje wilt wandelen.  :)
En dan nog van die rare vragen  ::)  ;)

Tommy

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: oktober 13, 2005, 21:45:38 pm »
Ik kan mijn reacties van jullie op vreemde mensen heel goed voorstellen!
Maar voor mensen die geen gaai hebben (zoals ik  :( ) is het heel leuk om iemand met een papegaai op straat te zien lopen.
Die je ook nog eens na kan praten of gekke dingen doet of zegt. :hart:
Het is toch niet iets wat je dagelijks hoort of ziet! En de meeste mensen hebben nog nooit een gaai van zo dichtbij gezien.
Ikzelf zou ook naar jullie en je gaaitjes kijken als ik jullie tegen kwam, en misschien ook wel een paar vragen (proberen te) stellen, maar geen domme zoals sommige uit jullie voorbeelden hoor  ;)  :) )
Dus toch een beetje begrip voor de gaailoze mensen onder ons...  ;D  :P

Mensen als jij zijn leuk hoor Marieke :thumbsup: ;D Gelukkig kom ik die ook wel tegen ;)

Laats had ik trouwens ook iets moois. Ik was in de liddl met Tommy en Guano en die klauterden over de boodschappen naar een zak japanse mix. Komt er een vent aan en die zegt heeel serieus. :CENS Ik denk dat dat niet goed voer is hoor, je kunt beter wat papegaaienvoer voor ze kopen, van die zaadjes weet je wel.

;D ;D ;D ;D Alsof ik een klein kind was, hij meende t ook nog ;D

miekje

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: oktober 13, 2005, 21:47:13 pm »
 ;D ik verbaas me er steeds weer over hoe dom sommige mensen kunnen zijn  ;D
Dan vraag ik me af: zijn ze nou echt zo dom,  of weten ze gewoon niet beter  :CENS

Tommy

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: oktober 13, 2005, 21:54:49 pm »
Nou inderdaad ongelovelijk toch ;D
Ik moet wel zeggen dat bij dit soort rare opmerkingen mn dag niet meer stuk kan. Ik lach me dood om zoiets...hoe komen ze dr op :)

billy

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: oktober 13, 2005, 22:01:04 pm »
Mensen als jij zijn leuk hoor Marieke :thumbsup: ;D Gelukkig kom ik die ook wel tegen ;)

Laats had ik trouwens ook iets moois. Ik was in de liddl met Tommy en Guano en die klauterden over de boodschappen naar een zak japanse mix. Komt er een vent aan en die zegt heeel serieus. :CENS Ik denk dat dat niet goed voer is hoor, je kunt beter wat papegaaienvoer voor ze kopen, van die zaadjes weet je wel.

;D ;D ;D ;D Alsof ik een klein kind was, hij meende t ook nog ;D

;D ;D
Het is echt lachen he.
Groetjes Els

papegaaiengek

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: oktober 13, 2005, 23:08:39 pm »
;D ;D
Het is echt lachen he.
Groetjes Els
jeetje zeg wat een sukkel van een vent zeg

Ronald

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: oktober 13, 2005, 23:38:55 pm »
Was vanavond nog even naar de winkel waar ik werk geweest met Tjickie en inderdaad de bekende reacties weer... Verder was het wel leuk hoor! En vooral de vaste klanten die dan zien dat je zo'n mooi lief gaaitje hebt reageren er leuk op.

Ronald.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #25 Gepost op: oktober 14, 2005, 10:28:56 am »
;D ik verbaas me er steeds weer over hoe dom sommige mensen kunnen zijn  ;D
Dan vraag ik me af: zijn ze nou echt zo dom,  of weten ze gewoon niet beter  :CENS

Toen ik Argos uit Griekenland had meegenomen, kreeg ik ook echt serieuze vragen als:
Verstaat ie je wel? Kent ie al Nederlands?  ;D

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #26 Gepost op: oktober 14, 2005, 10:43:20 am »
Ja,je blijft lachen met die mensen.Ik loop ook regelmatig met Flurry m'n amazone buiten en altijd dezelfde vragen:
Is ie echt ?
Kan hij praten ?
Laat hem eens wat zeggen,alsof zij op commando praten.Flurry dus niet.
Ben je niet bang dat ie wegvliegt ?

Een poosje terug in het park :Ik was op de fiet gegaan met Flurry in de kooi op de aanhanger.Ik had hem pas en durfde hem nog niet op de fiets mee te nemen.In het park haalde ik hem eruit en toen zei een man: en weg was de papegaai.Dus ik weer:ik ben dan wel blond maar zo blond ook weer niet.
Hij moest natuurlijk wat terug zeggen dus wist alleen maar:ja,dat hebben er meer gezegd.
Lachen,lachen en nog eens lachen.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #27 Gepost op: oktober 14, 2005, 11:10:33 am »
Heerlijk eigenlijk h

pika

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: oktober 14, 2005, 11:18:19 am »
Weet je.......eigenlijk zijn er ook best veel heeeeeele zielige mensen :'(. Die zitten gewoon verlegen om een praatje en vragen maar wat om te vragen. ;)
Zelf ga ik nu dagelijks met mijn gaaien op een buggy  :-[ naar de speeltuin. De speeltuin staat te midden van een blokje bejaardenwoningen (begrijp niet waarom daar nu een speeltuin staat :CENS) en als ik daar kom komen er steeds meer bewoners uit hun tuintje om er gezellig bij te zitten. ::) Ook wel lief eigenlijk :) Ik bereid me er al op voor, dat het weer gesprekjes zullen worden gevoerd waarbij ik allerlei 'gekke' vragen krijg. Dan maar even een beetje slap kletsen,  hebben zij ook wat omhanden.
Er woont ook een dame met een bonte boertje van 37 jaar (de dame is 78 jaar). Het bonte boertje coco is blind en draait met zijn hoofd als Stievie Wonder :) Het is een vrolijk beestje. Nu ik daar steeds kom mag coco ook mee naar buiten. Ik heb deze dame ervan weten te overtuigen dat dat echt heel goed en fijn voor het beestje is. Coco is nu gekortwiekt en er gaat een nieuwe wereld voor hem open :thumbsup: Hij ziet er dan wel niets van, maar hij zit echt te luisteren en te brabbelen. Deze dame heeft vroeger ook papegaaien thuis gehad en daar krijg ik allerlei anekdotes over te horen. Toch best leuk hoor ;)
Met de wandeling ben ik dagelijks bijna twee uur onderweg en dan wandel ik alleen hier in de buurt. Ik word, net als vele van jullie overal staande, gehouden. Stiekem geniet ik ook wel een beetje van de bewondering  :-[, tja eerlijk is eerlijk. Maar soms  >:(.......

Tommy

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: oktober 14, 2005, 11:32:10 am »
Wat goed van je Pika! :thumbsup:
Dat vinden die mensen natuurlijk prachtig. Leuk ook dat je die vrouw zover kreeg om ook met haar BB naar buiten te gaan :-* Zou die speeltuin daar niet staan wachten tot sommige oudjes weer zo slim worden als een kind van 3 tot 5 jaar? :-[ :)

Ik heb trouwens ook een buggy voor mn gaaien ;D Voel me nog wat te jong voor zo'n rollator  :) en die buggy had ik nog. Er zitten stokken op en touw enzo, maar toch zijn er mensen die zeggen...vind het kindje dat wel leuk? :CENS Uhmmm welk kindje? ::) Die 2 daar ? (Robin 12 en Iris 7)? Die zitten er niet in hoor, hij is van de vogels ;D