Pipo en de kakariki Sjimmie zijn tijdens mijn vakantie naar Betty en Bert geweest. Daar hebben ze het helemaal super gehad, de twee boffen maar, beter hadden ze het niet kunnen hebben! Sjimmie heeft nu ook nieuwe woordjes geleerd zoals, Sjimmie lekker en kom is, geweldig!

Sjimmie zit heel vaak op mijn kamer en gisteren heb ik ook Pipo voor het eerst meegenomen naar mijn kamer. Dit was eerst wel heel spannend hoor, voor kleine Pipo, hij heeft lekker even rondgekeken en eventjes met zijn tentje gespeeld. Maar vandaag... Pipo leek het helemaal geweldig te vinden, hij heeft hartstikke druk gespeeld en nu zit hij bek-af in zijn kooi

Het was wel heel komisch om te zien dat Pipo heel graag gekroeld wilde worden door Sjimmie. Telkens ging hij een stapje dichterbij Sjimmie zitten, toen hij hem bijna aanraakte, draaide Pipo zijn koppie schreef en kneep zijn oogjes alvast dicht, verlangend naar een kroel van Sjimmie. Sjimmie, een kakariki; absoluut geen kroeler! Keek me een tijdje hulpeloos vragend aan en na de laatste stap van Pipo om lekker tegen Sjimmie aan te kruipen liet Sjimmie toch maar weten dat hij dit niet erg op prijs stelde