tjah loes , wat zeg ik daarop
moeilijk hoor

ik heb met katrien gesproken voor ik terugkwam en haar gezegd dat ze het helemaal verkeerd doet en dat dit niet de afspraak was
coco is qua veren achteruit gegaan ,ik durfde het niet te zeggen, hilde wel (gelukkig maar)
waarom ik niet durfde, katrien is nogal ,hoe moet ik dat uitleggen, negatief ,depressief (komt door wat ze allemaal heeft meegemaakt,slagen verwondingen,verkrachtingen binnen haar huwelijk) daardoor ook onzeker
ik dacht goed te doen om haar voor coco te laten zorgen en vorig jaar ging het ook goed ,de laatste keer dat ik coco zag was in november2011 en toen pas terug begin dit seizoen ,met wat een verschil

ik wil haar gerust een 2de kans geven ,met bepaalde afspraken ,misschien op papier deze keer

zij en haar dochter houden van coco op hun manier ,maar zoals ik hun zei ,je houd misschien wel van coco daar twijfel ik geen seconde aan, maar ..... je hebt er niks voor over en daar gaat het nu net om
voor dieren zorgen is een verantwoordelijkheid en ik heb haar gevraagd, geef toe dat je het onderschat hebt ,wat ze ook toegaf
dit weekend ben ik daar en ga eens deftig met haar praten over hoe het verder moet en dat er nu regels zijn wil ze dat coco terug bij haar komt
en dat ik wil dat deze regels worden nageleefd , ik heb geluk dat haar moeder deze week op de camping is ,die is stukken verstandiger ,zij is dan een soort van getuige als het misgaat en hoop de dochter ook zover te krijgen dat ze me op de hoogte houd éénmaal terug thuis