ik heb coco gezien ,hij is een heel stuk opgeknapt zeg ,wat een verschil
heb nog uren gepraat met katrien en haar niet gespaard
de afspraak is gemaakt ,coco terug weer naar af ,neem ik hem terug,en dan voor altijd ,tenslotte heeft ze hem van mij gekregen
ze weet het ,ze snapt het en ze doet haar best en ze krijgt ook de kans
ze rookt nu (momenteel) niet meer in bijzijn van coco , mémé (haar moeder)roept haar om 10u op en coco gaat buiten
afgelopen zaterdag hadden we regen ,ben ik coco gaan halen om bij mij te zitten ,wij hebben een afdak aan de caravan,zijj niet
ik moet wel oppassen want bij mij staan de zaadjes vrij voor de vogels en coco had ze snel in het snuitje
coco heeft veel meer vrijheid dan eerder ,zijn nagles zijn echt kort en hinderen niet meer
de pellets zijn besteld die moeten ten laatste woensdag aankomen , de zonnepitten en pinda's komen naar hier bij mij voor de buitenvogels en de beloningen hier
ze heeft afgelopen zaterdag dinant en omstreken onveilig gemaakt op zoek naar rode palmolie, jammer genoeg zijn er geen natuurwinkels in de buurt ,gaat ze morgen om in gent
we gaan ervan uit dat ze een harde les heeft gehad en ze krijgt deze kans van ons ,maar dit is ook de laatste en dat weet ze
op hoop van zegen dan duimen we